بلاتکلیفی ۶ ماهه طرح‌های شهری یزد به دنبال مصوبه هیات وزیران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تامین هزینه جابجایی تأسیسات طرح‌های شهری توسط دستگاه‌های خدمات رسان، از بلاتکلیفی شش ماهه برخی از طرح‌های شهرداری یزد به دنبال اعلام نبود اعتبار مذکور در دستگاه‌های خدمات رسان خبر داد.

حجت الاسلام «سید ناصر حیدری» در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران در خصوص درآمد پایدار، هزینه جابجایی تأسیسات در اجرای طرح‌های شهری به عهده دستگاه‌های خدمات رسان گذاشته شده و این در حالی است که به گفته مسئولان در دستگاه‌های خدمات رسان اعتباری جهت جابجایی تاسیسات، پیش بینی نشده است و این دستگاه‌ها، قادر به تأمین اعتبار در این زمینه نیستند.

به گفته وی، به دلیل مسئله ذکر شده و نبود اعتبار از سوی دستگاه‌های خدمات رسان، برخی خیابان‌ها بیش از شش ماه بلا تکلیف مانده‌اند.

نائب رئیس شورای شهر یزد افزود: در برخی معابر و خیابان ها زیرسازی و آسفالت انجام شده است اما تیربرق جابه‌جا نشده است و نبود همکاری دستگاه مربوطه باعث ایجاد خطر در این معابر و خیابان‌ها شده است.

وی گفت: پیشنهاد می شود با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در صحن شورا، بری رفع این مشکل تصمیمی گرفته شود و وظیفه هرکدام تعیین شود تا در اجرای طرح‌ها به مشکلی برخورد نکنیم.

حیدری با اشاره به ضرورت همکاری‌ دستگاه‌های خدمات رسان، گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های خدمات رسان در تغییر و تحولات، تعمیر و اجرای طرح‌های شهری با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا این تحولات، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..