حادثه تروریستی شیراز نقاب را از چهره دشمن برداشت

استاندار یزد: بی گمان در نظر ملت ایران از هر قومیت و زبان، چنین اعمال خشونت بار و دور از انسانیت محکوم است و عاملان و آمران آن مستحق اشد مجازاتند.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی در پیامی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت مظلومانه و جراحت جمعی از زائران، مجاوران و خادمان آن حرم نورانی شد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بروز حادثه تلخ تروریستی در سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی و مضجع شریف حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) علیه السلام که منجر به شهادت مظلومانه و جراحت جمعی از زائران، مجاوران و خادمان آن حرم نورانی شد، قلوب هموطنان را به شدت متاثر و احساسات مومنین را جریحه دار کرد.

دشمن دون و مرتجع پس از ناکامی در توطئه شعله ور ساختن آتش اغتشاش، دست به اقدامی بزدلانه و سراسر نفرت زد تا به خیال خام خود، راه گریزی از این فضاحت برای خویش دست و پا کند، غافل از اینکه این ملت، ملت سیدالشهداست که شهادت، مایه بیداریش است؛ و شد آنچه شد؛ باز نقاب فریب از چهره دشمن حیله گر فرو افتاد.

بی گمان در نظر ملت ایران از هر قومیت و زبان، چنین اعمال خشونت بار و دور از انسانیت محکوم است و عاملان و آمران آن مستحق اشد مجازاتند. از این رو بی تردید خادمان ملت در قوه قضائیه و سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نیرو‌های مسلح و وزارت اطلاعات، اراده و خواست ملت در این رابطه را به بهترین شکل پیگیری و دخیلان در این ماجرا را هرکجا باشند، تعقیب و مجازات می‌نمایند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه، ولی الله الاعظم حضرت صاحب الزمان (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله الوارف)، ملت بزرگ ایران سرافراز به ویژه مردم شهیدپرور استان فارس و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و بهبودی کامل را از ذات اقدس اله مسئلت می‌نمایم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..