معاون استاندار یزد:

عرضه کالای استاندارد باعث افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: عرضه کالای استاندارد منجر به افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی و در نهایت رونق تولید محصولات شرکت های کشور است.

«محمد علی شاه حسینی» در مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با بیان این که یزد و یزدی‌ها در تولید محصولات و ارائه خدمات زبانزد است، اظهار کرد: صاحبان صنایع در استان، بهره وری را ملاک عمل در تولید محصولات خود قرار داده اند و همیشه محصولات یزدی دارای جایگاه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار حمایت از تولید ملی و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی هدف مشترک تولیدکنندگان و مسئولان است افزود: تحقق این هدف نیازمند رعایت الزاماتی نظیر بهبود کیفیت و رقابت پذیر کردن محصولات است.

وی نقش استاندارد را در تولید محصولات و جلب اعتماد عمومی مردم به تولیدات داخلی را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: جلب اعتماد مردم نسبت به یک کالا به سادگی به دست نمی آید و باید تلاش های گسترده ای داشت تا محصولی با اقبال مردمی مواجه شود و در این بین ارتقا کیفیت کالاها می تواند نقطه اعتمادساز برای حمایت از تولید ملی باشد.

معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از تولیدات داخلی استان از نظر مرغوبیت و رعایت استانداردهای تعیین شده وضعیت خوبی دارند، اما مهم این است که با مشارکت تمامی دست اندرکاران فرهنگ و فرهنگ سازی، این باور و اطمینان در جامعه حاکم شود.

در این مراسم تعدادی از واحدهایی که شاخص های استاندارد را در تولید محصولات خود استفاده کرده‌اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..