شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات واحد نمونه صنعتی استان یزد شد؛

مدیر عامل پیشگامان عصر ارتباطات: ارائه محصولات و خدمات با کیفیت کلید موفقیت مجموعه است

شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات که به عنوان یکی از ۳۱ شرکت زیرمجموعه اتحادیه تعاونی پیشگامان فعالیت می‌کند، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان یزد انتخاب شد.

به دنبال انتخاب شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات به عنوان واحد نمونه صنعتی استان یزد و به منظور آشنایی بیشتر با این مجموعه و همچنین آشنایی با اهداف، برنامه‌ها و اقدامات این شرکت، ایسنا گفت‌وگویی با مدیر عامل این شرکت ترتیب داده است که در ادامه از نظر می گذرانید.

خود را برای مخاطبین ما معرفی می کنید؟

اینجانب هادی خبیری پور دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و دکترای کسب و کار، از سال ۱۳۸۸ افتخار همکاری با اتحادیه تعاونی پیشگامان را داشته و از سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرعامل شرکت پیشگامان عصر ارتباطات عهده دار مسئولیت شدم.

اندکی راجع به این شرکت و اهداف آن توضیح می دهید؟

شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات از شرکت های زیرمجموعه اتحادیه تعاونی پیشگامان در سال ۱۳۸۵ با بررسی و نیازسنجی بازار فعالیت خود را در سه حوزه مونتاژ برد، صنایع روشنایی و صنایع الکترونیک آغاز کرد.

هدف اولیه شروع به کار این شرکت، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین حوزه فناوری اطلاعات و تمرکز بر طراحی، تولید، مونتاژ و پیاده‌سازی راهکارها و محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که در همین راستا و در جهت فراهم سازی بسترهای لازم در سال ۱۳۹۲، نسبت به تجهیز و استقرار خطوط پیشرفته مونتاژ بردهای الکترونیکی با بهره گیری از ماشین آلات مدرن با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا اقدام کرد.

و در حال حاضر محصولات تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات، به‌عنوان یک برند معتبر کشوری شناخته می‌شوند.

حوزه های فعالیت شرکت را شرح می دهید؟

در حال حاضر این شرکت تولیدی در سه حوزه مختلف تولیدی فعالیت دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مونتاژ بردهای الکترونیکی در ایران و خاورمیانه با ظرفیت مونتاژ و سرعت قطعه گذاری۳۸۰ هزار قطعه در ساعت و از قابلیت مونتاژ پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیک برخوردار است و درحال حاضر در چندین طرح ملی و تولیدی توفیق ارائه خدمت را دارد.

همچنین این شرکت با برخورداری از واحد R&D توانمند و نیز آزمایشگاه پیشرفته صنایع روشنایی یکی از محدود تولید کننده های صنایع روشنایی فوق کم مصرف در حوزه روشنایی صنعتی و خانگی، بصورت کاملاً بومی است و توانسته با ایجاد اشتغال زایی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی، نسبت به تولید کالاهای کاملاً کیفی از جمله چراغ های خیابانی LED اقدام نموده و تسهیل کننده امر صرفه جویی بهینه در بخش انرژی باشیم.

حوزه سوم فعالیت ها بخش صنایع الکترونیک است که تولیدکننده محصولاتی چون سامانه های حضور و غیاب، سامانه تردد و پارکینگ هوشمند ، تریبون هوشمند و کنترل دسترسی هوشمند می باشد و با بهره گیری از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری کاملاً ایرانی و با قابلیت انجام تنظیمات ویژه کاربر، مناسب استفاده در مراکز حساس بوده است.

چه ارزش هایی را در شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات دنبال می کنید؟

در شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات می‌کوشیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش تعاونی و با اتکاء به سرمایه‌های انسانی متعهد، متخصص و کارآمد و با بهره‌گیری از پیشرفته ترین فناوری ‌ها و تجهیزات روز دنیا به جایگاه نخست منطقه‌ای دست یابیم.

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و دارای ارزش برتر با تکیه بر کارکنان با ‌انگیزه و نوآور، از مهمترین اولویت‌های این شرکت بوده و همه ما خود را مکلف می دانیم از طریق شناخت و درک صحیح نیازهای واقعی مشتریان، درجهت برآمدن این نیازها و جلب رضایت ایشان بکوشیم.

دیگر دستاوردها و موفقیت های شرکت چه مواردی بوده اند؟

شرکت تعاونی، تولیدی پیشگامان عصرارتباطات ضمن عضویت در سندیکای مختلف برق و مخابرات و… ، به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۳۹۵ و همچنین در چند سال اخیر به عنوان کارآفرین برتر استانی و شرکت تعاونی برتر انتخاب شده است.

دلایل موفقیت این مجموعه را به چه شکل ارزیابی می کنید؟

عوامل زیادی همچون پشتکار، انگیزه، تخصص و تعهد کاری به عنوان چهار اصل مهم در به بار نشستن موفقیت این شرکت موثر بوده است. خستگی ناپذیری تیم توسعه و تحقیق این شرکت در بروزرسانی دانش و محصولات و تلاش و سخت کوشی پرسنل متخصص و مجرب این شرکت در کنار تعهد به سفارش مشتریان و اهمیت ویژه به کیفیت خدمات و محصولات تولیدی و خدمات پس از فروش، همه و همه در شکل گیری تیمی موفق به نام شرکت پیشگامان عصر ارتباطات سهیم بوده و خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..