فرمانده سپاه الغدیر یزد:

رسانه‌ها محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امیدآفرینی در جامعه به عنوان دو مطالبه مقام معظم رهبری از رسانه‌ها یاد کرد.

سردار «حسین زارع کمالی» در آستانه هفته بسیج دانش اموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه ما در جهاد تبیین یک فریضه عینی، آنی و همگانی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب دو مرتبه به نقش رسانه‎ها و فضای مجازی اشاره داشتند و یکی از تأکیدات ایشان شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن بود که امیدواریم با کمک رسانه‌ها شاهد تحقق این مهم در کشورمان باشیم.

زارع کمالی دومین فرمان مقام معظم رهبری به اصحاب رسانه را بحث امید آفرینی در جامعه خواند و گفت: یکی از چالشهای آمریکایی‌ها قدرت گرفتن جمهوری اسلامی است چرا که با قدرت گرفتن کشورمان، دموکراسی آمریکایی در دنیا کمرنگ خواهد شد لذا در طول انقلاب با انواع خدعه و نیرنگ و امروز نیز با جنگ همه جانبه و تهاجم رسانه‌ای تلاش در تضعیف آن دارند.

وی تأکید کرد: قطعاً از طریق صبر و بصیرت به هدف انقلاب اسلامی که تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است خواهیم رسید.

وی یکی از مأموریت‌های امروز را زنده نگه داشن دوران دفاع مقدس و تبیین نقش جوانان در آن دوران ذکر کرد و گفت: شش برنامه در ذیل برنامه‌های این هغته دنبال خواهد شد از جمله آنها می‌توان به ارتقای باورهای دینی جوانان، تربیت اقتصادی و حرفه‌ای در قالب بازدید و بازسازی‌ها، علم و فناوری در قالب حضور دانش آموزان در طرح راهیان پیشرفت تا برگزاری اموزشها، مباحث اجتماعی و سیاسی در راستای اتمام حجت جهت تبیین و بصیرت افزایی و بخش تحصیل، تذهیب و ورزش اشاره کرد.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان گفت: در سال جدید رسانه‌های استان بسیار خوب درخشیدند و در مناسبتها و برنامه های مختلف و جاهایی که دشمن برای برهم زدن امنیت جامعه برنامه داشت، شاهد حضور خوب رسانه‌های استان در راستای شفاف سازی و اطلاع‌رسانی صحیح بودیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..