مدیر برگزاری جشنواره انار در کوچه باغهای تفت اظهارات فرماندار را تکذیب کرد

مدیر برگزاری جشنواره انار در کوچه باغ های احمد آباد شهر تفت، اظهارات فرماندار این شهرستان مبنی بر عدم کسب مجوزهای لازم و آماده سازی محل برگزاری جشنواره در کوچه باغ ها را تکذیب کرد و آن را دروغ محض خواند.

“ایمان احمدی عینی” در این باره اظهار کرد: در تاریخ ۲۱ مهر ماه پیرو نامه دبیرخانه جشنواره انار تفت، مجوز برگزاری جشنواره در کوچه باغ های احمد آباد صادر و به فرمانداری تفت ابلاغ شد.

وی با بیان این که متاسفانه در برگزاری جشنواره انار تفت نوعی انحصارطلبی وجود دارد که عده ای نمی خواهند فرد یا گروه دیگری وارد این موضوع شود، تصریح کرد: متاسفانه دبیرخانه جشنواره انار که مسئول کسب مجوزهای شهرستانی بود به جای کسب مجوز برای هر دو مکان برگزاری صرفاً برای موقوفه باغ علی نقی خان مجوز گرفت و هیچ اطلاعی به اینجانب مبنی بر پیگیری کسب مجوز توسط خودم داده نشد تا اینکه در روزهای آخر خبر از حذف این بخش از جشنواره را شنیدم.

احمدی تصریح کرد: اقدامات لازم برای برپایی باشکوه جشنواره در کوچه باغ های احمدآباد انجام شده بود و زمان آن برخلاف گفته فرماندار، بر اساس آنچه در پوستر طراحی شده توسط دبیرخانه جشنواره آمده ۹ تا ۱۸ درج شده است که به تاریکی شب نمی خورد.

وی اضافه کرد: قبل از کرونا و در اولین مرتبه برگزاری جشنواره انار در کوچه باغ های احمدآباد تفت سنگ اندازی های زیادی از سوی انحصارطلبانی که خواهان برگزاری این جشنواره صرفاً توسط خود بودند انجام شد ولی با موفقیت هرچه تمام تر این جشنواره برگزار شد به گونه ای که که امام جمعه وقت شهرستان در شورای فرهنگ عمومی از آن به عنوان الگویی برای سایر جشنواره ها یاد کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..