معاون وزیر صمت در یزد خبر داد؛

بازگشت ۲۰۰۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید در دولت سیزدهم

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به بازگشت دو هزار واحد راکد صنعتی به چرخه تولید طی دولت سیزدهم، از تحقق رشد اقتصادی ۵.۱ درصدی کشور طی سه‌ ماهه اول امسال خبر داد.

«محمدمهدی برادران»  در دیدار با آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم دو هزار واحد تعطیل‌ شده و راکد در سطح کشور دوباره به چرخه تولید بازگشته که این رقم قابل‌ مقایسه با سال‌های قبل نیست.

وی از تحقق رشد اقتصادی ۵.۱ درصدی کشور طی سه‌ ماهه اول امسال خبر داد و افزود: استان یزد هم اکنون دارای ۳۲۰۰ واحد تولیدی فعال است که طی یک‌سال و نیم آینده، تعداد یک‌هزار واحد صنعتی دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

برادران در بخش دیگری از سخنانش یکی از دغدغه‌های مقام‌ معظم رهبری را راجع به خام‌فروشی صنایع فولاد، مس و نفت ذکر کرد و گفت: خوشبختانه وزارت صمت برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد تا مواد اولیه به قیمت ارزان صادر نشود.

این مسئول در پایان نیز خاطرنشان کرد: فرصتهای شغلی خوبی در استان یزد و شهرهای دیگر ایجاد شده و امروز واحدهای تولیدی به نیروی کار فعال نیاز دارند.

گفتنی است، معاون وزیر صنعت در سفری یک روزه به یزد ضمن بازید و بهره برداری از چند طرح صنعتی، در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان یزد حضور خواهد یافت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..