مدیر کل بهزیستی یزد خبر داد

برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت

نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت تحت عنوان «حرکت با برکت» با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در حوزه کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال معلولین، بهبود تولید و سرمایه گذاری بر روی این طرح‌ها در کشور برگزار می‌شود.

«رضا ابهت» مدیر کل بهزیستی استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت: در این رویداد که با همکاری بهزیستی کل کشور و بنیاد برکت و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود، کارشناسان، نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی ویژه افراد دارای معلولیت را به این رویداد ارسال کنند.

وی برگزاری رویداد «حرکت با برکت» را شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولین دانست و اظهار کرد: رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت به دنبال شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای افراد دارای معلولیت است.

ابهت افزود: این رویداد همچنین فرصتی است برای فعالان و ایده‌پردازان استان یزد است تا ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ی اشتغال افراد دارای معلولیت را برای ارائه طرح به سرمایه‌گذار عرضه کنند.

مدیر کل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با ۲۱ آذر روز جهانی معلولین معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند طرح و برنامه های پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه گذار در سامانه event.barkat.ir ثبت نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۴۶۸۸۸۸ تماس بگیرند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..