امام جمعه یزد:

فضای مجازی حربه دشمنان برای جدایی جوانان از دین و هویتشان است

امام جمعه یزد گفت: فضای مجازی یکی از حربه‌هایی است که دشمن به وسیله آن درصدد جدایی کودکان و نوجوانان ما از دین و هویتشان است.

آیت الله «محمدرضا ناصری» در نشست دبیرخانه شهید مدرس که با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد، بر لزوم ایجاد تحول بزرگ در کشور تأکید کرد و گفت: انقلاب ما یک حرکت بزرگی بود که مصونیت دارد و دشمنان گرچه به نظام ضرر زده و همچنان علیه آن توطئه می‌کنند، اما توانایی ضربه زدن به آن را ندارند.

وی ادامه داد: آن‌ها تدین، تفکر و تعقل را از ما گرفته و به شدت تلاش می‌کنند تا فرزندانمان را از دین و هویت خود دور سازند و فضای مجازی یکی از حربه‌هایی است که دشمن به وسیله آن درصدد جدایی کودکان و نوجوانان ما از دین و هویتشان است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ما چندین سال است که خوراک دام را از خارج از کشور تهیه می‌کنیم، در حالی که با راهکارهای داخلی می‌توان خوراک را در درون کشور تهیه و از خروج ارز جلوگیری کرد.

در این جلسه پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی دبیرخانه شهید مدرس مطرح و مقرر شد که این طرح مورد بازنگری قرار گیرد و جنبه مشورتی داشته باشد.

راه اندازی مراکز سلامت خانواده نیز از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود که اعلام شد طرحی آماده شده تا در صورت تصویب به مرحله اجرا درآید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..