برگزاری کارگاه چکامه با طعم شعر در بافق

کارگاه چکامه با هدف آشنایی با شعر و ادبیات ایران و جهان و گفت‌وگوی ویژه در مورد زندگینامه وحشی بافقی و آثار منحصر به فرد او برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیر اداره کتابخانه های عمومی بافق گفت: کارگاه چکامه به صورت ۲ مرحله‌ای با حضور اسماعیل آذر و با علاقمندان به فرهنگ و شعر فارسی در کتابخانه محمد مفیدی بافق برگزار شد.

اقایی افزود: این کارگاه با هدف آشنایی با شعر و ادبیات ایران و جهان و گفت‌وگوی ویژه در مورد زندگینامه وحشی بافقی و آثار منحصر به فرد او برگزار شد.

وی گفت: در مرحله اول کارگاه با عنوان آشنایی با ساختار شعر و نقد اشعار شاعران به صورت ۴ ساعته برگزار شد و بیش از ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ادبیات و شعر در آن شرکت کردند.

مدیر اداره کتابخانه های عمومی بافق گفت: عنوان مرحله دوم کارگاه، عطر شعر، بود که مسئولین و علاقه‌مندان به شعر و فرهنگ و عموم شهروندان در آن شرکت کردند.

 

اقایی افزود: این کارگاه به همت موسسه فرهنگی ورزشی اندیشه دوان و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق و به استادی اسماعیل آذر برگزار شد.

اسماعیل آذر استاد ادبیات فارسی و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگیان است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..