برگزاری میز ارتباطات مردمی در بافق

میز ارتباطات مردمی با حضور ۱۰ نفر از مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسجد جامع بافق برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی صمیمی در این میز خدمت گفت: در راستای اولویت کاری دولت که دولت مردمی است، نقش میز‌های خدمت با سازوکار مشخص تری، پررنگ‌تر شده است.

 

وی افزود: در این مکان یعنی مسجد جامع به شبکه دولت وصل هستیم که اگر فردی نامه‌ای نیز داده باشد، اینجا مسئولین می‌توانند پیگیری و بررسی کنند.

 

صمیمی بیان کرد: مردم می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذراند تا قدم موثری برداشته شود.

 

فلاحتی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در حاشیه این میز خدمت گفت: ۱۰ دستگاه در استان هستند که به مردم خدمت رسانی می‌کنند که زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

 

وی افزود: یک شورایی با عنوان شورای هماهنگی است که مدیران کل این ۱۰ دستگاه، ماهیانه در استان جلساتی برگزار می‌کنند و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود و مردم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

فلاحتی تصریح کرد: این میز‌های ارتباط مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات مردمی که یکشنبه‌ها نمی‌توانند به استان مراجعه کنند، برگزار می‌شود که این مسائل در استان پیگیری می‌شود.

 

در این میز خدمت اداره تعاون، بهزیستی، فنی حرفه‌ای، بازنشستگی، کارآفرینی امید، بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت، صندوق بیمه روستاییان و عشایر و… حضور داشتند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..