یادمان‌های شهدای گمنام استان یزد نیازمند تکمیل

در استان یزد 85 یادمان شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس وجود دارد که نیازمند تکمیل وبهسازی است

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت:
نیمی از یادمان‌های شهدای گمنام در استان به مرمت و تکمیل نیاز دارد که همکاری خیران و همراهی و پیگیری مسئولان را به جد طلب می‌کند.

سرهنگ منصور زارع افزود: ۸۵ یادمان شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان وجود دارد که ۱۶۶ شهید گمنام در آن‌ها به خاک سپرده شدند که نیمی از آن‌ها نیازمند مرمت و تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون با کمک خیران و همراهی مسئولان اقدامات خوبی برای مرمت و تکمیل یادمان‌ها صورت گرفته ادامه داد: هزینه ساخت اکثر یادمان‌های شهدای گمنام توسط خیران و مردم صورت می‌گیرد که امیدواریم امسال جدی پیگیری و اقدام شود.
سرهنگ زارع اشاره کرد: برای مرمت و تکمیل ساخت یادمان‌های شهدای گمنام استان نظارت، همراهی و پیگیری مسئولان مناطق مختلف اثربخش استاین مسئول بیان کرد: برای مرمت و تکمیل ساخت یادمان‌های شهدای گمنام استان نظارت، همراهی و پیگیری مسئولان مناطق مختلف اثربخش است و در این خصوص امیدواریم برای ساماندهی آن‌ها بیش از گذشته تلاش صورت گیرد.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه هزینه اکثر ساخت، مرمت و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام خیری با همراهی مردم مومن است افزود: در خصوص میزان اعتبار باید یک بررسی جامع صورت گیرد، ولی پیگیری مسئولان در تحقق اهداف مرتبط بسیار ضروری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نوجوانان و جوانان باید با اقدام‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با همکاری بخش‌های مختلف و مردم و خیران اقدام کرد.
اگر یادمان‌های موجود تکمیل و تجهیز نشود در گذر زمان دچار مشکل شده و سرمایه‌گذاری‌های قبلی صورت گرفته هدر می‌رود و باید برای حفظ و تکمیل آن‌ها با جدیت اقدام کردبه گفته زارع اگر یادمان‌های موجود تکمیل و تجهیز نشود در گذر زمان دچار مشکل شده و سرمایه‌گذاری‌های قبلی صورت گرفته هدر می‌رود و باید برای حفظ و تکمیل آن‌ها با جدیت اقدام کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..