برگزیدگان تئاتر خیابانی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت معرفی شدند

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش تئاتر خیابانی که به میزبانی یزد برگزار شد، طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش تئاتر خیابابی که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، نادری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح و مسئولان استانی در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، برگزیدگان این بخش معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس اعلام هیات داوران؛ در بخش پوستر و بروشور «مهدی اسدی تبار» برای طراحی پوستر و بروشور دو نمایش «عاشقانه های یک زیر خاکی» و «سرزمین مادری» از تهران و «امیر قاسمی» برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «قل اب» از یزد حائز رتبه شدند.

در بخش موسیقی نیز «نورالدین زمانی» و «پژمان پهلوانی» برای موسیقی نمایش «بازمانده» از شیراز و «محمد نادری» برای نمایش های «چمدان» از شاهین شهر و «عقیق» از لاهیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

«بهاره زاهددوست» در بخش طراحی لباس برای نمایش «عاشقانه های یک زیرخاکی» از تهران و «شراره وطن پرست» برای طراحی لباس نمایش «سرزمین مادری» از تهران و «سحر محسنی کیاسری» و «حمید ناطقی» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری به عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

برگزیدگان بخش طراحی صحنه و فضا نیز به ترتیب «مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «سحر محسنی کیاسری» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری، معرفی شدند.

در بخش بازیگری زن، «هیام احمدی» برای نمایش «چمدان» از شاهین شهر و «مریم السادات هاشمی» برای نمایش «قل آب» از یزد و بازیگران نمایش «پرسه در نیاز» خانم ها «فاطمه ذوالفقاری کیاسری»، «مهدیس بابائی» و «مهدیس رجبی» از ساری و «دنیا فتحی» برای نمایش «سرزمین مادری» از تهران و «بهاره فیروزه چی» برای نمایش «بی نشان» از مشهد به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

در بخش بازیگری مرد نیز «حسین نادری» برای نمایش «عاشقانه های زیرخاکی» از تهران و نمایش «عقیق سرخ از یزد و «بهنام کاوه» برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان و «مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «داننده فرد» برای نمایش «بازمانده» از شیراز و «محمد جعفری لفوت» برای نمایش «شط…رنج» از آستانه اشرفیه و «بهنام کاوه» برای نمایش «اتیکت یک جوان تازه تفحص شده» از آبادان و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «سمیه رضایی» سمنگانی برای نمایش «سرزمین مادری» از یزد برگزیده شدند.

در بخش کارگردانی نیز از «سحر محسنی کیاسری» برای نمایش «پرسه در نیاز» از ساری و «بهناز زحمتکش» برای نمایش «قل آب» از یزد و «پدرام شیخ مظفری» برای نمایش «اروند رود» از کرمان و «پدرام مختار محمدی» برای نمایش «غم دیدگان» از مریوان و «مریم دهقانی» برای نمایش «بازمانده» از شیراز تجلیل شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..