امام جمعه یزد:

ارتباط با خدا و مردم کلید حل مشکلات است

امام جمعه یزد گفت: ارتباط با خدا و ارتباط با مردم را باید بیشتر جدی گرفت زیرا این دو در راستای حل مشکلات مردم اثرگذار هستند.

آیت الله محمدرضا ناصری  در نشست شورای زکات با اشاره به اهمیت زکات در دین اسلام و زندگی، اظهار کرد: ۳۲ آیه در مورد زکات نازل شده و همواره بعد از نماز از زکات یاد شده است که این موضوع بیانگر اهمیت زکات است.

وی افزود: در کنار هم آمدن نماز و زکات به معنی آن است که ارتباط با خدا در ارتباط با مردم است و با کمک کردن به مردم در کنار نماز می توان فرهنگ نماز و دین را به درستی منتقل کرد و در زمینه بهبود وضع معیشتی مردم نیز گام برداشت.

امام جمعه یزد ارتباط امروزه مردم را ضعیف دانست و گفت: مردم خود دارای مشکلاتی هستند و نمی توان این موضوع را انکار کرد اما در روایت ها آمده است که اگر مومنی با وجود مشکلات خود نسبت به حل مشکلات مومن دیگر اقدام کند، خداوند مشکل هر دو نفر را حل خواهد کرد؛ بنابراین باید در این شرایط مردم نسبت به یکدیگر بیش از گذشته توجه و تعاون داشته باشند.

وی ادامه داد: خداوند با زکات به مال مردم برکت می دهد و با زکات است که انسان رشد می یابد و با زکات است که انسان در رفاه قرار می گیرد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ناصری با تاکید بر ارتباط با خدا و ارتباط با مردم، تصریح کرد: ارتباط با خدا و ارتباط با مردم را باید بیشتر جدی گرفت زیرا این دو هستند که در راستای حل مشکلات مردم می تواند اثرگذار باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..