یزد میزبان چهاردهمین مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی؛

معاون استاندار یزد: یزد باید به مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان تبدیل شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد تاکید کرد: مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی باید با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس برگزار شود.

«محمد علی شاه حسینی» در چهارمین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با اشاره به این که دنیای امروز به دنبال گسترش فعالیت پژوهش محور و خلاقانه است، افزود: دستگاه‌های ذیربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را با توجه به استعداد و توانایی‌های آنان گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: هدایت استعداد و توانمندی دانش‌آموزان به همراه فراهم کردن یک محیط جذاب برای آموزش، می تواند در موفقیت آینده‌سازان کشور در حوزه های کارآفرینی و ابتکارات و نوآوری تأثیرگذار باشد.

شاه حسینی با اشاره به برگزاری چهاردمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزان در اواخر سالجاری، ابراز امیدواری کرد: مقدمات برگزاری این رویداد در گستره ملی و به میزبانی استان یزد برگزار شود.

معاون استاندار در پایان تصریح کرد: مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای این که یزد به عنوان مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان شود، به کار گیرند و در این خصوص مدیریت ارشد استان تمام بسترهای لازم این موفقیت را فراهم می کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..