لزوم تجهیز مناطق پنجگانه شهرداری یزد برای مواجه با بحران‌ها

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت تجهیز مناطق پنج گانه شهرداری در مواجه با بحران‌ها تاکید کرد.

«فاطمه زارع» در بازدید اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از مناطق پنجگانه شهرداری که بمنظور بررسی تجهیزات، نیازها و امکانات و نیروهای حوزه مدیریت بحران مناطق صورت پذیرفت، گفت: این بازدید با هدف تکمیل تجهیزات و نیرو در مواقع بحران در مناطق مختلف شهرداری انجام شد.

وی ادامه داد: تمام مناطق شهر باید از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی لازم آماده باشند تا در صورت ایجاد حوادثی همچون سیل، شهر دچار خسارت نشود.

به گفته زارع، در این بازدید تجهیزات و نیروهای مورد نیاز در هر منطقه اعلام شد تا با همکاری شهرداری و تصویب شورای شهر، تجهیزات مورد نیاز تأمین شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا افزود: بعد از جمع بندی نیازها و کمبودها در حوزه مدیریت بحران در مناطق، با همکاری مدیران مناطق و معاونت خدمات شهرداری در این خصوص، در کمیسیون خدمات شهری، کمبودها و نیازها به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا با تخصیص بودجه در شورای اسلامی شهر یزد به حوزه مدیریت بحران، زمینه‌ای فراهم شود که شهروندان در صورت وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه، کمترین خسارت را متحمل شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..