رئیس شورای شهر مدعی شد؛

اقدامات حوزه ترافیک شهرداری یزد قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از اصلاح فازبندی تقاطع‌های پرتردد شهر طی سه ماهه گذشته خبر داد و با قابل تقدیر خواندن این اقدامات حوزه ترافیک شهرداری،‌ آن را موجب رضایت عمومی و کاهش ترافیک در این این تقاطع‌ها برشمرد.

«عزیزالله سیفی» در جلسه علنی اخیر شورای شهر یزد با بیان این که مقوله ترافیک یکی از موضوعاتی است که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار است، گفت: اکنون در شهر یزد ۳۳ تقاطع چراغ دار وجود دارد که به صورت هوشمند مدیریت میشود.

وی ادامه داد: مهم ترین و پرترددترین تقاطع‌های سطح شهر در حال حاضر تقاطع دانش در خیابان کاشانی، تقاطع پژوهش در منطقه سه شهر و تقاطع محمود آباد در بلوار جمهوری شهر یزد هست که انتظار می رفت شهرداری باتوجه به تردد بالایی که در این تقاطع‌ها وجود دارد در خصوص ساماندهی و کاهش زمان تلف شده شهروندان و افزایش ظرفیت این تقاطع ها چاره‌ای بیاندیشد.

سیفی گفت: خوشبختانه حوزه ترافیک در سه ماهه اخیر با اصلاح فاز بندی‌های این تقاطع‌ها، شمارش ترافیک و اولویت دهی به جهت‌هایی که بیشترین تردد را دارند، شرایط را به‌گونه‌ای محیا ساخته است که امروز شاهد اصلاح فاز بندی هستیم و این اقدام حوزه ترافیک شهرداری قابل تقدیر است.

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه فاز بندی ها به گونه‌ای است که رضایت عمومی و کاهش ترافیک را به دنبال داشته و ایمنی معابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورا در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات، عملیات مهندسی و فعالیت نرم افزاری است که در تقاطع ها انجام و برای تمامی تقاطع های شهر یزد نیز برنامه ریزی شده و امید است همه تقاطع های شهر بعد از بازشماری ترددها، ساماندهی و اقدامات انجام شود به گونه‌ای که از ظرفیت موجود معابر به صورت بهینه استفاده شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..