نماینده یزد خبر داد؛

رفع مشکل تسهیلات ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی نابینایان استان یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس از رفع مشکل وام 100 میلیونی کارآفرینی و اختصاص مکانی برای فروش محصولات نابینایان با همکاری مسئولان در استان خبر داد.

«محمد صالح جوکار» در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای روشن‌دلان استان که به مناسبت روز جهانی نابینایان انجام شد، طی تماس و پیگیری تلفنی از برخی مسئولان استان، مشکل اختصاص وام ۱۰۰ میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی ثابت جهت تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان را پیگیری و رفع کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان، گفت: تلاش و همت نابینایان جهت یادگیری هنرهای مختلف بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این عزیزان تولید می‌شود، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل شده که نشان از زحمات آنها و مربیانشان است.

جوکار یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان اعلام کرد و افزود: اینکه اثری توسط نابینایان تولید شود و امکان فروش نداشته باشد خیلی اثرگذار نیست بلکه باید بازاریابی به بهترین شکل صورت پذیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

نماینده مردم یزد در پایان تاکید کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی در استان امیدواریم بتوانیم بستری را برای فعالیت نابینایان انجام دهیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..