رشد ۴۴ درصدی حمایت نیکوکاران یزدی از ایتام/معیشت، تحصیل و مسکن عمده‌ترین نیازها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به کمک بیش از ۲۵ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به ایتام و محسنین در سالجاری، از رشد ۴۴ درصدی این حمایت‌ها خبر داد.

«علی اکبر سلمانی» با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان همواره در انجام امور خیر و احیاء سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار یزدی در شش ‌ماهه اول سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش ۴۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر یتیم و چهار هزار و ۵۰۰ نفر محسنین(فرزند نیازمند تحت حمایت) هستند.

سلمانی با اشاره به این که عمده‌ترین نیازهای ایتام و محسنین، معیشت، تحصیل و مسکن است، گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار نفر از خیرین در قالب طرح اکرام به عنوان حامی از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی‌خود را برعهده بگیرند،افزود:سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری محلات در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..