سلسله نشست‌های سبک زندگی در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری چهل‌و‌پنجمین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی در یزد خبر داد.

محمدرضا دشتی اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی از سال گذشته در یزد آغاز شده و امروز چهل و پنجمین نشست با حضور علاقمندان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این نشست‌ها در هر دوره با موضوعی مرتبط با خانواده، تربیت فرزندان، روابط همسران، خانواده‌های زوجین و … با حضور کارشناسان مذهبی، روانشناسان و .. برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه این نشست‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت محل برگزاری نشست‌ها، عموم علاقمندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نشست چهل و پنجم با حضور دکتر ترکمانی و با موضوع «زندگی شیرین می‌شود وقتی …» عنوان کرد: این نشست امروز ششم مرداد از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای شهرداری یزد واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: علاقمندان به کسب اطلاع از برنامه‌های این سازمان در زمینه سلسله نشست‌های سبک زندگی می‌توانند به عضویت کانال @yazdfarhang درآیند یا به سایت yazdfarhang.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این نشست‌ها به طور معمول به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن باید برای ثبت‌نام به صورت رایگان اقدام کنند.

منبع: فارس

 

بخش نظردهی بسته شده است..