مدیر کل ورزش و جوانان یزد:

جام پرچم ابتکاری خوب جهت توسعه ورزش در روستاهاست

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در روستاها گفت: جام پرچم اقدام و ابتکاری خوب در جهت توسعه ورزش در روستاها و بروز و شناسایی استعدادها است.

«علیرضا پورسلمان» در رابطه با برگزاری جام پرچم گفت: توسعه ورزش همگانی در روستاها به شکلی درست، یکی از بهترین راهبردهایی است که می­تواند در کاهش آسیب‌های مختلف مؤثر باشد و پرداختن به فعالیت­های ورزشی مطلوب می­تواند احساس آرامش، شادابی و امید به زندگی را در بین اقشار روستایی افزایش ‌دهد.

وی افزود: لذا برنامه ریزی و توجه به توسعه ورزش در روستاها و ترغیب به روستاییان به ورزش ضروری است و باید با برگزاری مسابقات در قالب جام ها و جشنواره ها اقدامی در جهت توسعه ورزش صورت گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم و قابل تقدیر در توسعه ورزش در روستاها برگزاری جام پرچم است که گام بلندی در شناسایی ظرفیت ها و بروز استعدادها خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جام پرچم در سطح استان یزد اظهار کرد: رقابت های جام پرچم در تمامی شهرستان های استان یزد برگزار یا در حال برگزاری است و مرحله استانی آن نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، پورسلمان بیان کرد: تاکیدمان در برگزاری جام پرچم بر استعدادیابی و کشف مستعدین ورزشی در روستاها بوده و همچنین از این فرصت در جهت توسعه هرچه بیشتر ورزش در روستاها و ترغیب روستاییان به ورزش به نحو احسن استفاده شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..