قوی‌ترین‌های کارگری ایران در بافق یزد جدال کردند

قوی‌ترین‌های کارگری ایران پس از دو روز رقابت در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر کشور در آهنشهر بافق شناخته شدند.

اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر کشور در قالب ۱۲ تیم و با حضور ۶۳ کارگر به مدت دو روز به میزبانی سنگ آهن مرکزی در شهرستان بافق برگزار شد.

مدعیان اولین دوره از این مسابقات در سه دسته منفی ۹۵، منفی ۱۰۵ و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم در پارک آهنشهر بافق در آیتم های مختلف زور بازوی خود را به رخ یکدیگر کشیدند تا در پایان قوی ترین کارگر های کشور مشخص شوند.

در دسته اول این مسابقات «رستم عزیزی» قهرمان شد، «محسن صفری» و «مهران اسدی» به ترتیب بر روی سکوی دوم و سوم ایستادند.

همچنین در دسته دوم این پیکار ها «آریز فلاحی» صاحب عنوان قهرمانی شد و پس از آن «مرتضی رحمانی» نایب قهرمان شد و «یوسف رزاقی» بر روی سکوی سومی تکیه زد.

اما در دسته سوم اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر کشور «رضا قیطاسی»، «محسن مسن آبادی» و «مالک جعفری» به تربیت بر روی سکوی اول تا سوم ایستادند.

و در بخش تیمی نیز تیم میزبان یعنی «سنگ آهن مرکزی بافق» قهرمان و تیم‌های تهران و کردستان بر روی سکو های دوم و سوم تکیه زدند.

در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت شهدای گارگر و هفته وحدت برگزار شد پهلوان «نعمت جلالی دوزدوزانی» به عنوان مرد اخلاق شناخته شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..