خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق یزد تجلیل شدند؛

تبدیل وضعیت تاکنون ۲۰ هزار ایثارگر مشمول در وزارت نیرو

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق را قابل‌ تقدیر دانست و اعلام کرد: خوشبختانه تاکنون در وزارت نیرو ۲۰ هزار ایثارگر مشمول، تبدیل وضعیت شده‌اند و خدمت بزرگی به جامعه ایثارگری کشور صورت گرفته است.

«سیدیعقوب محمدمرادی» در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم باشکوه و نورانی،‌ تداوم این مسیر در سایه فرماندهی رهبر معظم انقلاب را خواستار شد.

وی با اشاره به گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی‌، خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه ما امتحان خود را در این انقلاب پس داده‌ایم و یقین داریم که مقام معظم رهبری،‌ مانند یک ناخدا کشتی انقلاب را از طوفان‌های ایجادشده به‌سلامت عبور خواهد داد.

محمدمرادی در تقدیر از تلاشگران صنعت آب و برق، سه عملکرد مؤثر این افراد در سال جاری را یادآور شد و افزود: عبور از پیک‌بار تابستان یک دستاورد و اقدام بسیار بزرگ و قابل‌توجه بود؛ همچنین با خدمات جهادی همکاران ما در ایام اربعین، مدیریت،‌ پشتیبانی و تأمین آب و برق پایدار ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر اربعین به‌درستی صورت گرفت و خدمات خوبی ارائه شد.

وی تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق را یکی دیگر از حوزه‌های قابل‌ تقدیر مسئولان وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون در وزارت نیرو ۲۰ هزار ایثارگر مشمول، تبدیل وضعیت شده‌اند و خدمت بزرگی به جامعه ایثارگری کشور صورت گرفته است.

محمدمرادی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تدوین کتاب راویان روشنایی در خصوص خاطرات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، این‌گونه اقدامات را بسیار ارزشمند و مانند یک سند افتخار دانست.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان، تشییع پیکر یک شهید گمنام و رونمایی از کتاب راویان روشنایی در خصوص خاطرات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برنامه‌های این مراسم بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..