امام جمعه موقت یزد:

بهائیان و منافقان لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر هستند

امام جمعه موقت یزد گفت: بهائیان و منافقان لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر هستند و رد پای آن در آشوب ها به خوبی احساس می شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه باید اغتشاشات اخیر توسط فرهیختگان جامعه بازنگری شود، اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و منافقینی که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آغشته است، عوامل اصلی این آشوب‌ها هستند و در آمریکا از چهار ماه پیش برای این فتنه برنامه ریزی کرده بود که به همین دلیل نباید به سادگی از کنار این اغتشاشات گذشت.

وی ادامه داد: در هیچ نقطه ای از جهان با آتش زدن سطل آشغال و بانک ها و اماکن عمومی و کشتن پلیس اعتراض نمی کنند و چادر از سر زنان نمی کشند وقتی این اتفاقات و نشانه ها را بررسی می کنیم متوجه می شویم بهائیان و منافقین به عنوان لیدرهای این اغتشاشات بوده اند.

محمدی تاکید کرد: این آشوب و اغتشاش نیاز به مطالعه دقیقی دارد چرا که شرکت کنندگان در آن فقط فحش و توهین را دنبال می‌کردند.

امام جمعه موقت یزد عنوان کرد: همه این آشوب‌ها در حالی رخ داد که بر همگان ثابت شد هیچکس این دختر فوت شده را کتک نزده و به او تعرض نشده است.

وی با انتقاد از شایعه پذیر بودن و قبول دروغ‌های شبکه‌های خارجی توسط برخی شهروندان گفت: چرا باید بعضی‌ها حرف بیگانگان را با حرص و ولع قبول کنند، اما حرف خودی‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های خودمان را نپذیرند؟

امام جمعه موقت یزد از تجزیه ایران به عنوان یکی از مهمترین اهداف دشمن یاد کرد و افزود: این کشور ۴۳ سال است که با خون دل‌ها به جایگاه کنونی رسیده و به این پیشرفت می‌بالیم.

محمدی تصریح کرد: هر زمان که بشریت از آموزه های پیامبران فاصله گرفت، جامعه به انحطاط کشیده شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..