لیگ برتر والیبال کشور؛

اولین برد بی درد سر شهداب یزد در هفته سوم

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال کشور ، در چهارچوب هفته سوم لیگ پس از دو هفته ناکامی مقابل تیم شهرداری گنبد اولین پیروزی فصل خود را در خانه بدست آورد.

در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور شاگردان «محمدرضا تندروان» که بعد از دوهفته ناکامی محکوم به برد شده بودند در سالن اختصاصی این باشگاه در سه دست پیاپی شاگردان «رامین بابایی» در تیم شهرداری گنبد را بدرقه کردند.

شهدابی ها دست اول را به راحتی و به دور از هیجان با اختلاف ۹ امتیاز یعنی ۲۵-۱۶، به سود خود به پایان بردند اما شاگردان «رامین بابایی» در تیم شهداری گنبد که نمیخواستند در مقابل شهداب تن به باخت دهند در ست دوم، پابه پای شهداب امتیاز گرفتند و در پایان تنها با اختلاف دو امتیاز یعنی ۲۶-۲۴ این ست را واگذار کردند تا شهدابی ها در دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ کار را تمام کنند و اولین برد خود در این فصل را مقابل تیم شهداری گنبد به دست آورند،شهدابی‌ها با این پیروزی چهار امتیازی شدند و به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال صعود کردند.

اما دیگر نماینده والیبال یزدی ها یعنی ایفا سرام اردکان که هفته گذشته برد ارزشمندی را در دربی والیبال یزدی‌ها مقابل تیم شهداب به دست آورده بود در مشهد نیز مقابل تیم نیان الکترونیک با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرد.

بلندقامتان ایفاسرام در بازی نفس گیر ست‌های اول و سوم این ماراتن والیبال را با نتیجه مشابه ۲۵-٢٣ و ست پنجم را با نتیجه ۱۵-١٢ به سود خود پایان بردند و در دست‌های دوم و چهارم با نتایج ۲۵-٢٣ و ۲۵-۲۰ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با این برد و کسب چهار امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم شهداب در رده ششم جدول ١۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..