لیگ برتر والیبال ساحلی ایران؛

قهرمان و نائب قهرمان لیگ از جنس کویرنشینان

تیم صدرشیمی یزد پس از مقاومت گلساپوش به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت.

در قالب هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران نمایندگان استان برای کسب مقام های دوم و سوم پس از قهرمانی گلساپوش مقابل حریفان خود صف آرایی کردند.

تیم صدرشیمی یزد در سمنان میهمان تیم سپاهان این شهر بود و در پایان با به ثمر رساندن شش گل‌ توسط «امیرحسین مختاری» و «امیرحسین دهقانی زاده» هر کدام با دو گل و «محمدامین امیربیگی» و «سید محمد داستان» هر کدام با یک گل و دریافت یک گل از «شایان جمشیدی» سمنانی ها به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت و تاج نایب قهرمانی را بر سر گذاشت.

پیش از این هم تیم مقاومت گلساپوش چند هفته مانده به پایان لیگ به مقام قهرمانی دست یافت تا یزدی‌ها رتبه‌های اول و دوم مسابقات فوتبال ساحلی ایران را از آن خود کنند.

اما سومین نماینده استان یعنی چادرملو اردکان نیز به امید دستیابی به جایگاه سوم، در خانه به مصاف تیم فرش حداد اصفهان رفت که در پایان وقت های قانونی تلاش دو تیم برای پیروزی فایده‌ای نداشت و وقت معمول این دیدار با نتیجه چهار بر چهار پایان یافت تا نتیجه نهایی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی این تیم اصفهانی بود که موفق عمل کرد تا در خارج از خانه به پیروزی دست یابد و امید چادرملو را برای رسیدن به سکوی سوم با این شکست به ناامیدی مبدل شود و به رتبه چهارم قناعت کند.

به گزارش یزدی نیوز بر همین اساس در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو همگی از استان یزد به رتبه‌های اول، دوم و چهارم رسیدند تا بدین صدر جدول در تصاحب ساحلی بازان یزدی باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..