رئیس شورای شهر یزد:

اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست از ضروریات امروز جامعه است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جمع روابط عمومی‌های کلانشهرها یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی ما را اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست خواند و نقش روابط عمومی‌ها در تحقق جهاد تبیین را اساسی ذکر کرد.

«عزیز اله سیفی در جلسه علنی شورا با حضور روابط عمومی‌های کلانشهرها، ضمن خوش آمدگویی اعلام کرد: در حال حاضر برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی دقیق و صحیح می‌توانند ایفا کنند.

وی با بیان این که یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی ما اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست است، افزود: روابط عمومی‌ها در جریانات اخیر کشور نیز برای اطلاع رسانی جهت آگاهی بخشی به مردم نقش اصلی را بر عهده دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: روابط عمومی‌ها باید هر اقدام و فعالیتی که در دستگاه‌های اداری انجام می‌شود، به مردم اطلاع رسانی کنند و همچنین اگر برخی مشکلات دستگاه‌ها نیز اطلاع رسانی شود، مردم می‌توانند با طرح راهکار راهگشا باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط بین مردم و مسئولین برقرار می‌کند تا پیام‌ها به صورت روشن و شفاف در راستای اطلاع رسانی رد و بدل شود.

سیفی خاطر نشان کرد: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..