عضو شورای شهر پیشنهاد کرد؛

بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران پل‌های عابر پیاده در یزد

یک عضو شورای شهر یزد بسته‌های تشویقی را یکی از راهکار های مناسب برای انگیزه سرمایه گذار دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود شهرداری بسته‌های تشویقی برای سرمایه گذاری در ساخت پل عابر پیاده تعریف کند.

«فخرالسادات خامسی» در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: گاهأ در شهر شاهد این هستیم که خیابان ها با ترافیک سنگین و نیمه سنگینی مواجه هستند و خیابان ها مخصوصا در طول سال تحصیلی یکی از مکان های پر خطر برای رفت و آمد عابرین است لذا ضرورت دارد در برخی مکان های پر خطر پل عابر پیاده احداث شود.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه در شهرداری یزد نیز مانند اکثر شهر های کشور بودجه ای برای ایجاد این سازه ها دیده نشده و مرسوم است که از طریق سرمایه گذاری و مشارکتی پل ها ساخته شود، افزود: سرمایه گذاران پل را ایجاد می‌کنند و بعد از آماده سازی به مدت معلومی که با شهرداری توافق می‌شود از این سازه ها استفاده تبلیغاتی می‌کنند|، برای مثال سرمایه گذار با ساخت پلی در مکان‌های مورد نیاز بتواند بر پل دیگری که در مکانی قرار دارد که برای تبلیغات مناسب است، تبلیغ در زمینه فعالیت خود را انجام دهد.

خامسی در ادامه افزود: متاسفانه مکان هایی که اکنون بیشترین اولویت و نیاز را برای ایجاد پل عابر پیاده دارد، کمتر مورد استقبال کانون های تبلیغاتی و سرمایه گذاران قرار می‌گیرد زیرا ویژگی‌ها و شرایط لازم را برای تبلیغ و هدف سرمایه گذار ندارد.

خامسی بسته های تشویقی را یکی از راهکارهای مناسب برای انگیزه سرمایه گذار دانست و افزود: پیشنهاد میشود شهرداری بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در ساخت پل عابر پیاده تعریف کند.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: پل های تبلیغاتی شهر یزد اکثرا برای فعالیت فرهنگی، در اختیار سازمان فرهنگی قرار دارد که پیشنهاد میشود تعداد اندکی از آن ها در مناطقی که برای تبلیغ مناسب است در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای سرمایه گذار، درآمدی برای شهرداری ایجاد شود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، خامسی همچنین درخصوص جلوه بصری تابلو های تبلیغاتی سطح شهر مطرح کرد: متاسفانه ویژگی های بصری لازم در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر وجود ندارد و هر نوع تبلیغاتی زمانی جذاب و مخاطب پذیر است که نظر مخاطب را از جهت شرایط بصری جذب کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..