فراخوان برای جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی

no-thumbs

رییس سازمان استخدامی کشور: در آیین نامه‌ای بین معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان مقرر شده بنیاد ملی نخبگان فراخوان بزند و بر اساس امتیازات، امور استخدامی نخبگان پیگیری شود.

به گزارش یزدی نیوز، لطیفی در نشست شورای اداری استان یزد در خصوص نظام عادلانه پرداخت گفت:یک لایحه کوتاه مدت ودوفوریتی ارائه و دو فوریت آن در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

 

وی عنوان کرد:براساس این لایحه، برای کارکنان لشکری و کشوری فعال در دستگاه‌های اجرایی حداقل یک میلیون تومان افزایش حقوق در ماه را شاهد خواهیم بود.

لطیفی در مورد جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی گفت:آیین نامه مشترکی بین معاونت علمی و بنیاد نخبگان تهیه و مقرر شده بنیاد ملی نخبگان فراخوان بزند و بر اساس امتیازات امور استخدامی آنها پیگیری شود.

 

همچنین در این نشست تفاهم نامه مشترک بین سازمان ملی بهره وری ایران، استانداری یزد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه یزد منعقد شد.

 

در راستای این تفاهم نامه توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه تهیه و تولید داده ها، محاسبه، تبادل اطلاعات و داده‌های مورد نیازدر زمینه پژوهشی، آموزشی، ترویجی و مشاوره‌ای صورت می‌گیرد.

 

در این نشست سامانه نظرات مردمی استان یزد رونمایی شد که در این سامانه شهروندان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد دستگاه‌ها ارائه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..