ایجاد دو سیل‌بند جدید برای شهر یزد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از ایجاد دو سیل بند جدید برای شهر یزد در اراضی بالادست پردیس دانشگاه آزاد و پارک کوهستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

«محمد علی سلمانی ندوشن» با اشاره به توجه ویژه به اجرای طرح های حفاظتی شهر در برابر سیلاب گفت: ایجاد سیل بندهای جدید یکی از وظایف شهرداری‌هاست که به همین منظور ساخت دو سیل بند در دستور کار قرار گرفت که عملیات عمرانی یک سیل بند به پایان رسیده و سیل بند قطعه شماره پنج تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد ضمن بیان این که ساخت سیل بند اراضی بالادست دانشگاه آزاد به اتمام رسیده است، گفت: این سیل بند به طول ۶۲۰ متر، ارتفاع متوسط ۵ متر، حجم خاک برداری ۳۸ هزار متر مکعب، عرض تاج خاکریز ۴.۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در مهر ماه سال جاری توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری یزد به بهره برداری رسید.

سلمانی ندوشن در پایان افزود: سیل بند بالادست پارک کوهستان (قطعه پنج) به طول ۵۸۵ متر، ارتفاع متوسط ۳.۵ متر، حجم خاک برداری ۳۲ هزار متر مکعب، عرض تاج خاکریز ۴.۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در مهر ماه توسط سازمان همیاری شهرداری های استان یزد آغاز شده است و تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..