سرمربی شهرداری همدان:

تساوی برابر چادرملو نتیجه عادلانه‌ای بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: نتیجه یک بر یک برابر چادرملو اردکان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور عادلانه و قابل قبول بود؛ دو صحنه مشکوک به پنالتی در بازی رخ داد که نظر کارشناسان داوری را می‌طلبد.

احمد جمشیدیان در جمع خبرنگاران ورزشی ضمن اشاره به دیدار هفته هفتم تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ یک، اظهار کرد: سفر زمینی و سختی به استان یزد برای دیدار برابر تیم فوتبال چادرملو داشتیم و کمی روی انرژی بدنی بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی افزود: تیم فوتبال چادرملو از نظر مالی و امکاناتی جزو پنج تیم برتر لیگ بود و از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌برد و به همین دلیل می‌دانستیم جنگ تمام عیاری در پیش خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه می‌توانستیم دو گل بزنیم، گفت: بازی را در خانه حریف بسیار هجومی و خوب آغاز کردیم و در همان ۲۰ دقیقه تیرک دروازه و واکنش دروازه‌بان چادرملو مانع از گلزنی ما شد.

جمشیدیان تصریح کرد: در حالی که توپ و میدان در اختیار ما بود بر خلاف جریان بازی و در ضد حمله حریف گل دریافت کردیم تا نیمه اول با شکست به رختکن برویم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده بودیم، عنوان کرد: در نیمه دوم باز هم مالک توپ و میدان بودیم و بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح کرد: در نهایت حملات‌مان در دقیقه ۶۶ به ثمر نشست و توانستیم گل تساوی را وارد دروازه حریف کنیم.

جمشیدیان با تاکید بر اینکه ۱۰ دقیقه پایانی تحت فشار قرار گرفتیم، گفت: خستگی سفر زمینی در ۱۰ دقیقه پایانی خود را نشان داد و کمی بیش از حد عقب نشستیم و حریف حملاتی را انجام داد البته در ضد حملات ما هم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: در مجموع به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود و ما در خانه حریف برابر تیم پر مهره و خوب چادرملو اردکان نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری این دیدار گفت: دو صحنه مشکوک به پنالتی از دید ما اتفاق افتاد که باید کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها نظر بدهند.

جمشیدیان در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم؛ هفته به هفته تیم روند رو به رشدی دارد و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش ایسنا، شهرداری‌چی‌های همدان در سال جاری به دلیل اختلافاتِ میان اعضای شورای اسلامی شهر همدان جهت تیم‌داری در لیگ یک، روند ساخت تیم خود برای فصل جدید را دیر آغاز کردند و فرصت کمی در بازار نقل و انتقالات، برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی داشتند که همین اتفاقات کار کادرفنی این تیم را بسیار دشوار کرد؛ ابتدا شورای اسلامی شهر همدان نظر مساعدی روی تیم‌داری نداشت که در نهایت این تصمیم با مخالفت جدی ورزشی‌نویسان و هواداران فوتبال استان مواجه شد و نهایتاً سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری موفق به اخذ مجوز از شورای شهر برای تیم‌داری در لیگ یک شد.

شهرداریچی‌ها در گام نخست تیم مدعی استقلال صنعتی را در خوزستان متوقف کردند؛ این تیم در هفته دوم با نتیجه یک بر صفر ون پارس اصفهان را در همدان شکست داد، در هفته سوم اولین شکست شهرداری برابر مس شهربابک رقم خورد، در هفته چهارم شاگردان احمد جمشیدیان با هفت گل امید وحدت خراسان را شکست دادند، در هفته پنجم برابر تیم صدرنشین و مدعی شمس آذر قزوین علی رغم ارائه بازی زیبا در دقایق پایانی با دریافت گل دوم با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند، در هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان با گل دقیقه ۹۴ آرمین طلایی‌منش موفق به شکست خلیج فارس ماهشهر در همدان شد.

شهرداریچی‌ها در این هفته به یزد سفر کردند تا برابر تیم پر مهره و متمول چادرملو اردکان یزد که پشتوانه معدن صنعتی به همین از نظر مالی از تیم‌های با توان بالای لیگ دسته اول فوتبال کشور به شمار می‌رود به میدان بروند که در نهایت با حضور هفت بازیکن بومی در ترکیب ابتدایی تیم فوتبال شهرداری همدان برابر چادرملو یزد توانستند با تک گل آرمین طلایی‌منش در دقیقه ۶۶ با نتیجه یک بر یک بازی را به پایان برسانند.

گفتنی است؛ شهرداری‌چی‌های همدان در هفته هشتم لیگ یک، چهارشنبه ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج از چوکای تالش میزبانی می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..