یک مشاور امور خانواده:

آزادی بیان محقق نمی‌شود مگر این که چارچوب‌ها را بشکنیم

یک مشاور امور خانواده در یزد با بیان این که افرادی که شعار آزادی بیان می‌دهند، انسان های کم سوادی هستند، گفت: آزادی بیان محقق نمی‌شود مگر این که چارچوب‌ها را بشکنیم.

«علیرضا لاور» مشاور امور خانواده در سلسله کرسی‌های دختران جوان که با موضوع دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برای اثر بخشی خواسته‌ها و تحقق هویت جمعی نیازمند تغییرات ماندگار هستیم به طوری که باید برخی از موارد مطرح شده، مبتنی بر عقبه ذهنی و کارشناسی باشد.

وی با بیان این که در اندیشه، آزادی مطلق وجود دارد اما در واقعیت آزادی‌بیان به شیوه‌ای که اندیشه کردیم وجود ندارد، گفت: افرادی که شعار آزادی بیان می‌دهند، انسان های کم سوادی هستند اما واقعیت این است که آزادی بیان، محقق نمی‌شود مگر این که چارچوب‌ها را بشکنیم.

لاور با تاکید بر این که افرادی که داعیه آزادی‌بیان دارند و معتقد هستند هر مطلبی قابلیت مطرح شدن دارد، گفت: باید منطق در گفتار وجود داشته باشد و این مسئله زمانی محقق می‌شود که در عمل نیز قانون وجود داشته باشد لذا وقتی می‌خواهیم پیشنهادی بدهیم و جمع، خواهان اثربخشی است باید اقدامات کارشناسانه انجام دهیم.

وی افزود: باید پیشنهادها قدرت منطقی داشته باشد تا بتواند اجرا و عملیاتی شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد، «مهدیه السادات حسینی مطلق» مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری یزد نیز با بیان این که این نشست ها قرار است تداوم داشته باشد، گفت: از اندیشه‌ها، نظرات و پیشنهادات دختران جوان در حکم‌رانی خوب استفاده خواهیم کرد لذا حضور موثر بانوان اهمیت زیادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه دختران تاثیر بسیار زیادی در مدیریت خوب دارند و لازم است حضور موثرشان را تداوم ببخشند تا بتوانیم از این ظرفیت در زمامداری امور بهره ببریم و از ظرفیت جوانان به عنوان مشاوران و کارشناسان مسائل متعدد برخوردار شویم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..