استاندار یزد:

فراجا نماد اقتدار نظام و سمبل مهرورزی نیروهای مسلح است

استاندار یزد حوادث اخیر را محصول توطئه مثلث شیطانی و شوم آمریکا، اسراییل و نفاق متحجر و پیاده نظام‌های فریب خورده داخلی خواند و با بیان این که یزد یکی از امن ترین و ارام ترین نقاط کشور است، گفت: نیروهای مسلح فرصت کوچکترین تحرک و عرض اندام را از بیگانگان سلب می کنند.

«مهران فاطمی» در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز فراجا نماد اقتدار نظام در حفظ نظم و امنیت، سمبل مردم گرایی و مظهر مهر ورزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که قاطعانه و هوشمندانه در برابر دسایس دشمنان برای تامین امنیت مردم ایستاده است.

وی افزود: امنیت پایدار و مثال زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش ملت فهیم ماست مرهون تلاش های ارزنده و جان فشانی های سازنده آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و بویژه فرماندهی انتظامی کشور است که در اوج اقتدار و صلابت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: جای جای جغرافیای این سرزمین پاک و هر کوی برزن این خاک، مملو از صحنه‌های شکوهمندی است که بر تارک آن رشادت حافظان امنیت و نظم کشور در سازمان امنیت ساز و مردمی فراجا می درخشد؛ امنیت و اقتداری که از رهگذر آن عزت و آرامش ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی و در مقابل، یاس و ناامیدی و عصبانیت در اردوگاه دشمنان و بدخواهان مردم رقم خورده است.

استاندار حوادث اخیر را محصول توطئه مثلث شیطانی و شوم آمریکا، اسراییل و نفاق متحجر و پیاده نظام‌های فریب خورده داخلی دانست و گفت: این حوادث نشان داد که مجموعه انتظامی کشور در کنار سایر قوای مسلح و بسیج سرافراز با ذکاوت و هوشمندی و کفایت برخاسته از مردم قادر است به شایستگی امنیت و نظم و آرامش را تامین و کشور را از گزند فتنه سازی ها و آشوب های تجزیه طلبانه و اجیر شدگان استکبار جهانی صیانت کند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح همانطور که در دوران زرین دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک ذره از خاک و آب این کشور در اختیار دشمن قرار گیرد اکنون هم فرصت کوچکترین تحرک و عرض اندام را از بیگانگان سلب کردند.

فاطمی یادآور شد: در استان دارالعباده و دارالعلم یزد، افتخار بزرگ و ارزشمندی است که با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان به رغم قرار گیری در مسیر ترانزیت مواد مخدر و چهار راه مواصلاتی کشور یکی از امن ترین و آرام ترین نقاط کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش جان برکفان انتظامی و پاسداران غیور و سربازان بیدار دل و خوشنامان گمنام امام زمان(عج)، مردم استان از نعمت آرامش و امنیت برخوردار هستند.

استاندار ادامه داد: یزد اگر در زمینه اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی و نخبه پروری از جایگاه خوبی برخوردار است همه مرهون و مدیون امنیتی است که زمینه چنین فعالیتی را به وجود آورده که این جز از طریق جان برکفی نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی میسر نشده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..