عضو شورای شهر یزد نوید داد؛

کلنگ زنی تنها طرح سه جانبه مشارکتی شهرداری یزد پس از ۷ سال وقفه

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از طرح مجتمع تجاری، رفاهی و گردشگری ارگ یزد به عنوان تنها طرح سه جانبه مشارکتی شهرداری یزد یاد کرد که پس از حدود هفت سال وقفه به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

«محمد مهدی نیکونژاد» ادامه داد: مجتمع تجاری، رفاهی ارگ تنها طرح سه جانبه مشارکتی شهرداری است که بین شهرداری، مجتمع کابل‌های مخابراتی شهید قندی و گروه بیشمار منعقد شده است.

به گفته وی، طرح از سال ۹۴ آغاز شده ولی در طول سالیان گذشته بنا به دلایل مختلف اقدام خاصی در این طرح انجام نشده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که شورا، سازمان سرمایه‌گذاری و شهرداری در خصوص طرح‌های سرمایه‌گذاری انجام دادند، چالش‌های داخلی شهرداری حل شد و همچنین مشکلات خارج از شهرداری با ورود استاندار محترم مرتفع شده و در چهارم تیرماه سال جاری پروانه این طرح صادر و به سرمایه‌گذار تحویل داده شد تا با تجهیز کارگاه و طی مدت معین، برنامه زمان‌بندی خود را ارائه کند که این اتفاق نیز رقم خورده است.

نیکونژاد در پایان با بیان این که کلنگ‌زنی مجتمع تجاری رفاهی گردشگری ارگ یزد در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد، افزود: کمیسیون نظارت در رابطه با این طرح به صورت ماهانه نظارت خواهد کرد، ضمن این که از سازمان سرمایه‌گذاری نیز درخواست می‌شود نسبت به بازدیدهای هفتگی خود اقدام و گزارش های خود را در جلسه هیئت مدیره سازمان ارائه کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..