فرمانده انتظامی استان یزد:

بصیرت مردم یزد قابل تحسین است/ پلیس خدمتگزار و در کنار مردم است

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: گرچه دشمن با آشوب و اغتشاش سعی در بر هم زدن امنیت دارد اما بداند که مردم ایران مردمی بابصیرت هستند و پلیس نیز همواره در کنار و خدمتگزار آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد در مراسم یادواره شهدای شاهدیه اظهار داشت: ما خود را خادم مردم می دانیم و شعار امسال هفته نیروی انتظامی نیز «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» انتخاب شده است و مفتخریم که باب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است و افزون بر ۱۴ هزار شهید در راه حفظ امنیت و برخورد با مخلان امنیت تقدیم شده و در سال جاری نیز ۳۸ شهید تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان انواع و اقسام خباثت ها را داشته اند و هر روز یک توطئه ای را رقم زدند و آخرین فتنه و توطئه در مورد اخیر بود که افرادی اغتشاش کردند و به بیت المال و اموال مردم خسارت زدند.

بهدانی فرد در مورد با فوت دختر جوان که حضرت آقا نیز فرمودند قلب همه را به درد آورد، بیان کرد: دشمنان به این موضوع ورود کردند و آن را رمز و بهانه فتنه قرار دادند و به خیال خود در پی براندازی نظام برآمدند اما نظام جمهوری اسلامی در برابر همه این فتنه ها و توطئه ها ایستادگی کرده و به راه مقدس خود ادامه خواهد داد.

فرماندهی فراجا در استان یزد افزود: دشمنان از اقتدار و ایستادگی ما ناراحت هستند و امیدوار بودند در بحث مردمی کردن یارانه ها مردم به کف خیابان بیایند اما مردم با بصیرت ایران همواره حامی نظام هستند و باید قدردان این مردم بود و لذا این مسئله جدید به عنوان بهانه و رمز فتنه در دست دشمنان قرار گرفت و بدانند اینکه پلیس عنوان می کند خادم مردم است، شعار نیست و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد.

بهدانی فرد با اشاره به اینکه چند شب اخیر عده ای می خواستند از قشر جوان ما سو استفاده کنند، گفت: خوشبختانه جوانان بصیر ما خط خود را از آشوبگران جدا کردند و پلیس نسبت به برخورد با اغتشاشگران اقدام کرد و در استان یزد نیز در جمع کردن فتنه اخیر سرآمد کشور بود و نیروی فراجا یزد خود آسیب دید اما نگذاشت به کسی آسیب برسد و با این فتنه برخورد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: به همه خائنان به خون شهدا و همچنین خواص بی بصیرت توصیه می کنیم خجالت بکشید و از بصیرت مردم تشکر می کنیم و اعلام می کنیم نیروی فراجا در خدمت مردم بوده و خواهد بود و از مردم عزیز درخواست داریم همچنان پشتیبان و در کنار ما باشند و در برقراری امنیت نیازمند کمک مردم هستیم.

تقدیم ۵۴ شهید از شاهدیه در دوران دفاع مقدس

سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه نیز در این مراسم گفت: نام باغشهر شاهدیه با استعاره گرفتن از شهید نامگذاری شده و مفتخریم که مردم ولایی این منطقه افزون بر ۵۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند و همواره مدافع اسلام و انقلاب بوده و هستند و دفاع از خون شهدا و همچنین آرمان های مقدس این شهیدان وظیفه فرد فرد این جامعه است و مردم ولایتمدار شهر شاهدیه در همه عرصه ها پای بندی خود را به نظام اسلامی نشان داده اند.

حجت الاسلام جلالیان از راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات آن دوران پرداخت و دعای کمیل با نوای حاج رضا نبوی از مداحان کشوری قرائت شد.

همچنین از فرماندهی فراجا استان یزد تجلیل شد و سرود سلام فرمانده نیز در این مراسم اجرا شد.

همچنین در کنار این یادواره نمایشگاه ادوات جنگی، غرفه ویژه کودکان و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپا شده بود و در این یادواره سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..