مدیرعامل باشگاه ورزشی شهداب:

اشتباهات داوری منجر به تغییر نتیجه شهرآورد والیبال یزد شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب قضاوت پر اشتباه داوری دیدار تیم های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در چارچوب هفته دوم را باعث تغییر مستقیم در نتیجه بازی دانست.

«امیر شرافت» در مورد اتفاقات و قضاوت پر اشتباه داوری دیدار تیم های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در چارچوب هفته دوم که باعث تغییر مستقیم در نتیجه بازی شد با انتقاد جدی به عملکرد داوران بازی در گفت و گو با ایسنا گفت:حضور بیش از ۱۰۰ تماشاچی تیم ایفاسرام برخلاف قانون برگزاری بازی که بدون حضور تماشاگران بود، تخلف آشکار و استراتژیکی‌ست که نه تنها مسئولان این تیم بلکه ناظر مسابقه نیز بدان توجهی نکرد و موجبات ناراحتی خیل عظیمی از هواداران تیم شهداب یزد شد.

شرافت داوری این شهرآورد را ناعادلانه و پراشتباه عنوان کرد و افزود: تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در ابتدای بازی و ابتدای شروع ست سوم از دیگر موانعی بود که سبب شد روند پیشتازی تیم شهداب با تاخیر در شروع ست سوم که طبق اصول فنی منجر به بازیابی تیمی که از نظر امتیاز عقب مانده می شود، متوقف گردد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد ضمن تاکید بر عدم توجه به اجرای کامل قوانین مطرح شده توسط فدراسیون در این دیدار افزود: اشتباهات فاحش داوری در اوت و داخل گرفتن توپ و سرویس‌ها علی‌الخصوص در ست چهارم منجر به تغییر روند در نتیجه شهرآورد والیبال یزد شد.

شرافت در پایان با تاکید بر اینکه علی قریب، داور این دیدار که داور بین‌المللی استان و باتجربه کافی است؛ خاطرنشان کرد: البته نمی‌خواهم بگویم تمام اشتباهات داوری به نفع تیم ایفاسرام بود چرا که برخی از اشتباهات منجر به گرفتن امتیاز توسط تیم ما نیز شد اما اشتباهات در مراحل حساس بازی علی‌الخصوص با توجه به رقابت تنگاتنگ و اختلاف نتیجه اندک، منجر به تغییر روند در نتیجه بازی شد.

به گزارش یزدی نیوزدر هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران، دو نماینده پرستاره والیبال استان یزد یعنی تیم‌های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در ورزشگاه آیت الله خاتمی(ره) این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در انتهای این رقابت پرتنش، تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی این دور از رقابت ها، سه بر دو نتیجه را به ایفاسرام اردکان واگذار کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..