مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبر داد؛

آمادگی کامل راهداران استان یزد برای اجرای طرح راهداری زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش، تمام ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ها آمادگی کامل برای طرح راهداری زمستانی داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد رستگاری در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه اگر دقت و توجه به مسائل کاهش یابد و دچار روزمرگی شویم کارائی یک فرد مسئول نیز به دنبال آن کاهش خواهد یافت، اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع، یکی از مهمترین معاونت های این اداره کل است زیرا اگر تحول و اقدامی در این معاونت به وقوع بپیوندد بستری برای خدمات رسانی بهتر و باکیفیت تر در بقیه معاونت ها و ادارات این اداره کل فراهم خواهد شد.

وی با مخاطب قرار دادن روسای ادارت راهداری و حمل و نقل شهرستان های استان تصریح کرد: در به کار گیری نیروها و انتصابات به روحیات، توانایی ها و ظرفیت های افراد توجه شود و افراد را متناسب با روحیات و شخصیت های آنها به کارگیری کنید زیرا در غیر این صورت از تمام توان و استعداد نیروها استفاده نخواهد شد و به دنبال آن کیفیت ارائه خدمات در ادارات کاهش خواهد یافت.

رستگاری همچنین با تاکید بر آمادگی ادارات برای سفرهای زمستانی عنوان کرد: تمامی ادارات باید حداکثر تا پایان آبان ماه تمام تجهیزات، امکانات و ماشین آلات لازم برای سفرهای زمستانی و مقابله با بارندگی ها را فراهم آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: هرگونه مانعی که در زمینه کسب آمادگی لازم برای زمستان وجود دارد باید تا مهلت مشخص شده برطرف شود و هیچ گونه اهمال کاری و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود و همگی باید توجه به این موضوع را جزو واجبات کاری خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانی به علت محدود بودن محورهای مواصلاتی، اشراف دقیق تر و جامع تری نسبت به مشکلات جاده ها دارند، ابراز داشت: مشکلات مربوط به ایمنی تک تک محورها باید شناسایی و با برگزاری جلسات تخصصی و پیگیری های مربوطه مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود زیرا هر حادثه ای که به این واسطه نبود ایمنی به وقوع بپیوندد می تواند موجب از دست رفتن جان هموطنی شود که جبران آن غیر ممکن است.

وی ادامه داد: به طور قطع همگان از وقوع این چنین حوادثی ناراحت خواهند شد پس علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و با بازدیدهای شبانه، محورهایی که در زمینه ایمنی دچار مشکل هستند را شناسایی و مشکلات با قید فوریت پیگیری و برطرف کنید.

رستگاری با تاکید بر اینکه عملکرد ادارات شهرستانی به صورت دقیق و سریع به روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منتقل شود، اظهار داشت: خوشبختانه در مدت اخیر با تغییر و تحولی که در حوزه روابط عمومی این اداره کل به وقوع پیوست شاهد تحولی واقعی در این قسمت هستیم و اقدامات اساسی در این حوزه در حال انجام است.

در این نشست از زحمات عزیزی تقدیر و خلیل زارع به عنوان معاون توسعه و منابع جدید این اداره کل معرفی شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..