سکاندار جدید ورزش دوچرخه‌سواری یزد معرفی شد

با انتخاب اعضاء مجمع هیات دوچرخه سواری استان یزد، «محمدحسین سنجیده» با ۲۴ رای و بدون رقیب به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان یزد با حضور «رسول هاشم کندی» رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، «علیرضا پورسلمان» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، «احمد هاشمی» معاون توسعه ورزش و «آزاده دهقان» معاون توسعه ورزش دوچرخه سواری این اداره کل و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی، «محمد حسین سنجیده» تنها نامزد سکانداری هیات دوچرخه سواری استان یزد پس از رای گیری با کسب ۲۴ رای از همین تعداد آراء ماخوذه برای چهار سال سکاندار این هیات معرفی شد.

همچنین با انتخاب اعضاء مجمع، «الهه اعتمادی» به عنوان نایب رئیس، «سعیده زارع» به عنوان خزانه دار، «سیدحسن خبری»، «اقدس زحمتکش» و «ابوالقاسم رمضانی زاده» به عنوان عضو هیات رئیسه و «علیرضا محمدی خرمدشتی» به عنوان بازرس قانونی این هیات انتخاب شدند.

پورسلمان مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مجمع ضمن تاکید بر همدلی، برنامه ریزی و تلاش برای توسعه رشته دوچرخه سواری در استان، گفت: استعدادیابی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد و با همکاری آموزش و پرورش که همراه و همدل هستند، کار استعدادیابی و کشف مستعدین انجام شود و بحث قهرمان پروری در این هیات ترویج پیدا کند.

وی افزود: پیست دوچرخه سواری چندین سال است که سرانجامی نداشته و بلاتکلیف مانده است که در تلاش داریم با تامین و جذب اعتبارات لازم بتوانیم به مراحل پایانی برسانیم.

پورسلمان در پایان عنوان کرد: البته داشتن پیست بدون دوچرخه سوار که بتواند از آن استفاده کند، هم ثمری ندارد و هیات باید تلاش کند تا دوچرخه سواران زیادی را آموزش و وارد دوره قهرمانی کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..