نماینده مردم یزد در مجلس:

دشمن در صدد دو قطبی کردن جامعه/فتنه انگیزی‌ها راه به جایی نمی‌برد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به درصدد دو قطبی کردن جامعه است.

محمدصالح جوکار  با اشاره به حوادث اخیر و بیانات مقام معظم رهبری در مورد مرگ مهسا امینی و سو استفاده دشمن از این موضوع و تلاش برای از بین بردن وحدت در جامعه اظهار داشت: در دو هفته اخیر مرگ مهسا امینی و شکل گرفتن اغتشاش در کشور به دلیل مسئله حجاب یا بدحجابی، تنها بهانه بود و شعارها و اغتشاشاتی که در این حوادث شاهد آن بودیم و حمایت‌هایی که از سوی آمریکا و متحدانش از این اغتشاشات شد، خود گویای عمق ماجراست.

وی بیان کرد: حمایت آمریکا و متحدانش از جمله رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل سعود از اغتشاشات و حوادث اخیر به خوبی روشن کرد که آنها پشت پرده و حامی این حوادث هستند و اهداف خود را با ایجاد آشوب و ناامنی در کشور دنبال می‌کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: دشمنان و در رأس آن آمریکا وقتی مشاهده کردند از تحریم‌ها و فشارهای خود علیه ایران نتیجه‌ای نگرفتند و ملت ایران به خوبی توانسته در صدد خنثی کردن تحریم‌ها برآید، ضایعه سنگینی به آن‌ها تحمیل شده و به دنبال عقده گشایی هستند.

جوکار، شکست آمریکا در منطقه غرب آسیا و شکست داعش را دلایل دیگری از عصبانیت و ناراحتی دشمنان خواند و افزود: آمریکا با دیدن این شکست‌ها اقدام به حذف فیزیکی شهید سردار سلیمانی کرد و برای جلوگیری از پیشرفت‌های ملت ایران برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا که تاکنون نتوانسته به اهداف خود در ایران برسد در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، برای ایجاد و اغتشاش و آشوب در کشور و دو قطبی کردن جامعه برنامه‌ریزی کرد و مرگ مهسا امینی بهانه و دستاویزی قرار گرفت تا برنامه‌های خود را زودتر اجرایی کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه این فتنه دشمنان اولین و آخرین فتنه علیه کشور ایران نیست، گفت: دلیل مرگ مهسا امینی از مراجع قانونی و قضائی در حال بررسی است اما دشمن با این بهانه و عنوان کردن بحث بدحجاب و بی حجاب، به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه ما بودند تا بتوانند از آن بهره‌برداری کند.

وی افزود: آمریکا و متحدانش احمق و نادانند و تصور می‌کنند با این اقدامات و فتنه‌انگیزی‌ها می‌توانند به اهداف خود برسند و منافع خود را تأمین کنند اما باید بدانند ملت هوشیار، بیدار و بابصیرت همیشه در صحنه حضور دارند و هرگز جریان‌های ضد انقلاب، منافقین، بهائیت و صهیونیست را که در صدد ضربه به این نظام هستند همراهی نخواهند کرد.

جوکار گفت: در دهه اول انقلاب نیز با انواع دشمنی‌ها و ناامنی‌ها در کشور مواجه بودیم و علاوه بر آن جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد با این وجود این ملت ایران بودند که از نظام اسلامی پشتیبانی کردند و از همه تنگناها عبور کردیم و امروز هم از این انقلاب که ثمره خون شهداست پشتیبانی می‌کنند و با حضور همیشگی در میدان اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..