سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری:

تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات وزنه‌برداری در یزد ضروری است

سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه یزد عملکرد خوب و قابل قبولی در توسعه وزنه برداری داشته است گفت: تقویت زیرساخت ها و تجهیزات وزنه برداری در استان یزد ضروری است و انتظار می رود نگاه ویژه تری به این رشته شود.

«سجاد انوشیروانی» در مجمع عمومی سالیانه هیات وزنه برداری استان یزد با تقدیر از فعالیت های انجام شده، گفت: با توجه به کبودها و کاستی های موجود هیات وزنه برداری استان یزد عملکرد خوب و قابل قبولی داشته که جا دارد از اعضای هیات و همچنین حمایت و همراهی مجموعه اداره کل به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: باید برای هیات برنامه‌ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم و در این مسیر تلاش شود تا پیشرفت و توسعه وزنه برداری حاصل شود.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: زیرساخت و تجهیزات از جمله ملزومات توسعه هر رشته ورزشی است که وزنه‌برداری نیز از این مستثنی نیست و نیاز است تا در استان یک سالن مجهز در اختیار هیات باشد.

انوشیروانی تصریح کرد: ما در فدراسیون هرگونه حمایت و همراهی را خواهیم داشت و برای برگزاری دوره های مختلف مربیگری نیز آمادگی داریم تا مربیان با دانش به کشف مستعدین و استعدادیابی بپردازند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی اعضاء هیات وزنه برداری و همچنین مسئولین استان شاهد رشد و رونق وزنه برداری در استان یزد باشیم و قهرمانان زیاد در این رشته تربیت و افتخارآفرین باشند.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع که «بهداد سلیمی» نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در آن حضور داشت، به اهمیت رشته مزیت دار وزنه برداری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت وزنه برداری در کشور و رشته مدال آور در رقابت های بین المللی و المپیک است ، باید برای توسعه و گسترش آن اهتمام ورزیده شود.

وی افزود: استعدادیابی و استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان باید مورد توجه قرار گیرد و با برنامه ریزی و تلاش قهرمانان زیادی در این رشته پرورش یابند.

پورسلمان بر همکاری و تعامل با آموزش و پرورش تاکید و بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و اجرای طرح استعدایابی می توان مستعدین زیادی شناسایی کرد و دانش افزایی و تربیت مربیان مجرب و با دانش ، راه اندازی هیات های شهرستانی و توسعه زیرساخت ها و تجهیزات هم ضروری است.

در این نشست «عباس ناصرترک» رییس هیات وزنه برداری استان یزد ضمن ارایه گزارش مالی، برنامه ای و فعالیت های انجام شده این هیات در سال ۱۴۰۰ و تقویم هیات وزنه برداری استان در سال جاری را ارایه داد.

همچنین در این مجمع با توجه به مقررات جدید هیات‌های ورزشی برای نایب رئیس، خزانه دار، خبره ورزشی، عضو هیات رئیسه و همچنین بازرس هیات رای گیری انجام و نفرات معرفی شده توسط اعضاء مجمع انتخاب شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..