نماینده یزد و اشکذر:

انتقال آب به یزد اولویت اصلی مجمع نمایندگان است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین و انتقال آب به یزد اولویت اصلی مجمع نمایندگان استان است .

به گزارش یزدی نیوزسیدابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه هم اندیشی شورای اسلامی استان افزود: برای حل موضوع تامین آب در مجلس شورای اسلامی فراکسیون منطقه ای و موضوعی آب تشکیل شده و بدیهی است در این شرایط تنها فریاد العطش کافی نیست بلکه باید فرهنگ بهره برداری درست را نیز تقویت کرد.
موسوی تصریح کرد: نمایندگان مردم استان یزد در مقایسه با کشور تک صدا هستند و لازم است مردم یزد و همه بزرگان و رهبران فکری استان برای تامین و انتقال آب تکاپو کنند.
وی با بیان اینکه تنظیم رابطه اشتغال، صنعت و کشاورزی در برنامه آمایش استان لحاظ شده گفت: مسئولان استان نیز باید به جانمایی درست صنعت و کشاورزی و تنظیم آن با وضعیت آب و اشتغال توجه ویژه کنند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی درادامه اظهار داشت: از آنچه حق شورا و شهرداری است پا عقب نگذارید زیرا اختیارات شوراها برای اداره شهر کافی است و شوراها با مدیریت علمی و حاکمیتی خود خواهند توانست در جایگاه و وظایف خود قرار گیرند و توسعه استان را باعث شوند.
همچنین رئیس شورای اسلامی استان یزد با بیان اینکه امروز آب مهمترین مسئله و العطش مهمترین شعار استان است گفت: لازم است مردم و مسئولان استان دغدغه کمبود آب را جدی بگیرند و نمایندگان فریاد العطش مردم یزد را در مجلس شورای اسلامی فراگیر کنند.
محمد فقیه خراسانی، پیگیری متروی یزد را از دیگر مباحث مطرح شده در شورای استان دانست و از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خواست برای اختصاص درصدی از درآمد معادن استان به بودجه استانی تلاش کند.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی استان مسائل شهرستان های استان را بیان کردند و رسیدگی به این مسائل را از مجمع نمایندگان استان خواستار شدند.
جلسه هم اندیشی شورای اسلامی استان یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی استان در استانداری یزد برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..