آغاز ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر حج و زیارت استان یزد از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات عراق از ساعت ۹ صبح پنجم مرداد ماه در سامانه www.atabat.haj.ir خبرداد.

اصغر شریفی اظهارکرد: این پیش ثبت نام ازساعت ۱۶ روز سه شنبه پنجم مرداد آغاز و تا ۱۵مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت خواهند کرد.
وی افزود: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته این پیش ثبت نام اینترنتی برای اعزام به عتبات عالیات از تاریخ های ۱۳ شهریور ماه ۹۵ تا ۱۵آبان ماه ۹۵ است.
شریفی ادامه داد: روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز دوشنبه ۱۸مرداد ماه برروی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.
این مسئول اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت نام خود مطلع شوند و بر اساس اولویت در تاریخ های مربوط در دفاتر زیارتی مجاز سطح استان ثبت نام کنند.
وی افزود: افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می کنند در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.
مدیرحج و زیارت استان یزد تصریح کرد: درچهار ماهه نخست امسال هشت هزار و ۴۳۰ زائر در قالب ۲۲۰ کاروان که ۱۵۹ کاروان به صورت هوائی و ۶۱ کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند که این تعداد نسبت به چهارماهه نخست سال قبل ۵۳۶نفر افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..