سرپرست فرمانداری اردکان خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان

سرپرست فرمانداری اردکان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز ، حسین سبزواری در نشست شورای مسکن اردکان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه توسعه مسکن ملی یکی از سیاست های جدی دولت سیزدهم است، اظهار داشت: پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن ملی اردکان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری های مناسبی در شهرستان پیرامون این مهم صورت گرفته است، افزود: تا امروز ۵ هزار و ۸۵۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردکان ثبت نام کرده اند که از این تعداد، چهار هزار و ۶۸۰ نفر تایید نهایی شده اند.

سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه در شهر احمدآباد نیز ۹۶۶ نفر ثبت نام و ۴۶۶ نفر تایید نهایی شده اند، تصریح کرد: در طرح مسکن ملی باید ضعف های مسکن مهر پوشش داده شود و نباید شاهد نارسایی هایی باشیم که در حوزه مسکن مهر وجود داشت بلکه باید همه گونه خدمات و تسهیلات در این راستا پیش بینی شود.

سبزواری بر لزوم رفع مشکل زمین‌های مربوط به ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

اردکان دومین شهر استان یزد از نظر تعداد ثبت نامی های طرح ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان اردکان دومین شهر استان از نظر تعداد افراد ثبت نامی و واجدان شرایط و دارای بیشترین تعداد افرادی است که وجه اولیه طرح را واریز کرده اند، عنوان کرد: حدود ۷۵ درصد افراد ثبت نام شده از قشر کارگری شهرستان هستند.

علیرضا نادریان زاده گفت: این طرح یکی از اولویت های اصلی مردم اردکان به ویژه با توجه به مهاجرپذیر بودن و وجود صنایع بزرگ در شهرستان است.

گفتنی است؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و با توجه به اهمیت مسئله مسکن محرومان به فاصله ۱۰ روز پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی طی پیام مهمی در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ اقدام به افتتاح حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردند.

همزمان با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی با اختصاص قسمتی از محل دفتر خود و معرفی مرحوم حجت الاسلام مناقب به سمت نماینده ولی فقیه و رئیس شورا در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد به عنوان اولین شعبه در کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..