استاندار یزد:

کفران نعمت بسیچ باعث محرومیت می‌شود

استاندار یزد ضمن تأکید بر پرهیز از کفران نعمت بسیج، گفت: بسیج به عنوان یک ظرفیت بی بدیل که قوام مردم مشتاق را پای کار مشکلات مملکت می آورد.

«مهران فاطمی» در کارگروه بسیج سازندگی استان که با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، بسیج را یک نعمت بزرگ خواند و گفت: کفران نعمت بسیج این است که از این نعمت و خدمات آن محروم شویم.

وی از بسیج به عنوان یک ظرفیت بی بدیل که قوام مردم مشتاق را پای کار مشکلات مملکت می آورد، یاد کرد و افزود: به کررات از گذشته تاکنون شاهد این بوده‌ایم که هر جا مشکلی بروز کرده با حضور قدرتمند بسیج مرتفع شده است.

فاطمی در ادامه تصریح کرد: اقدامات جهادی که در قالب بسیج سازندگی و واحدهای بسیج در حال انجام است، هر کدام در برابر ادارات قابل ارزیابی است ولی ستونهای کار جهادی نیز عشق و ایمان و بصیرت و همت است و خوشبختانه روز به روز این شجره طیبه بسیج سازندگی که حلقه وصل امام و امت است در حال تقویت است.

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی در بخشهای مختلف از جمله حضور دو هزار بسیجی در آواربرداری سیل اخیر در یزد، خواستار پیگیری مصوبات با جدیت و فراهم کردن زمینه حضور گروه‌های بسیجی از سوی همه دستگاه‌ها شد.

فاطمی اضافه کرد: در موضوع تامین امنیت و جلوگیری از تخریب اموال عمومی اگر حضور نیروهای بسیجی و امنیتی در کنار نیروهای انتظامی نباشد، نمی‌توان این وضعیت را مدیریت کرد لذا باید امروز قدر نعمت بزرگ بسیج را بدانیم و از تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها برای افزایش و تقویت همکاری ها بهره بگیریم.

گفتنی است؛ همزمان با برگزاری این نشست ۵۵ طرح در حوزه بسیج سازندگی استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..