یادواره شهدای روستای چاکری خاتم

یادواره شهید حسن افخمی با عنوان آبروی محله در روستای چاکری برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزفرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خاتم گفت: برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا راخوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

 

سرهنگ باقری افزود: یادواره شهید حسن افخمی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اهالی روستای چاکری برگزار شد.

وی اشاره کرد: شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت‌های سنگین در جامعه هستند.

سرهنگ باقری گفت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.

باقری بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم گفت: امروز همه ما باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمان‌های انقلاب سهیم باشیم و با بیداری و بصیرت راه نفوذ منفعت طلبان و فتنه‌انگیزانی که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در انسجام عمومی مردم متعهد و معتقد به نظام و انقلاب را دارند ببندیم.
خاطره گویی، شعرخوانی، سخنرانی، مداحی ازجمله ویژه‌برنامه‌های این یادواره اعلام شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..