کاندیدای ریاست هیئت فوتبال یزد نمی‌شوم

به گزارش یزدی نیوزرئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه کاندیدای ریاست هیئت فوتبال یزد نمی‌شوم، گفت: با وجود کمبود اعتبارات هیئت وظایفم را جدی انجام دادم.


محمد حسین رسول‌زادگان در جمع اعضای هیئت فوتبال یزد اظهار داشت: هرچند زمان به سرعت سپری شد اما در این چهار سال تجارب ارزشمندی به‌دست آمد.

وی ادامه داد: با وجود وعده‌هایی که چهار سال پیش به بنده داده شد غریبانه کار کردم و  خوشحالم که با دستان خالی و به یاری اعضای سخت‌کوش هیئت فوتبال استان بدون حتی یک ریال بدهی سکان فوتبال یزد را به منتخبان جدید می‌سپاریم.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: بدون شک اگر همدلی و تلاش تمامی اعضای هیئت فوتبال و سایر همراهان نبود شرایط به گونه‌ای دیگری رقم می‌خورد.

رسول‌زادگان در ادامه گفت: به هیچ عنوان قصد ندارم در انتخابات شرکت کنم و اگر خواستم امروز این گردهمایی و جمع دوستانه برقرار شود برای این بود که در مدت کوتاه باقیمانده شرایط همکاری و تحویل دادن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به هیئتی که قرار است پس از تشکیل مجمع روی کار بیاید به بهترین وجه انجام شود.

وی گفت: هرچند دیگر به عنوان رئیس هیئت در خدمت فوتبال یزد نیستم اما به دوستی و بودن در کنار فوتبالی‌ها افتخار می‌کنم.

رسول‌زادگان تصریح کرد: اعتقاد دارم در مدت این ۴۵ سالی که کنار فوتبال بود‌ه‌ام یافتن انسان‌هایی شریف به عنوان استاد و دوست بزرگترین دستاورد من از ورزش بوده است.

وی گفت: البته اختلاف نظر و سلیقه در تمام مجامع و حتی خانواده‌ها وجود دارد و نمی‌توان کتمان کرد که در فوتبال این مسائل وجود داشته و دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم این است که بدانیم فوتبال و اصولأ ورزش ارزش جاری شدن کدورت و دشمنی‌ها در بین اهالی ورزش را ندارد، گفت: از شما خواهش می‌کنم اگر در این مدت قصور و کوتاهی مشاهده کرده‌اید از چشم من ببینید و به بزرگواری خود ببخشید.

وی ادامه داد: بنده تا چهار سال پیش در زندگی همواره به دنبال تحصیل، خدمت و در زمان فراغت به ورزش پرداخته‌ام و قسم می‌خورم هرگز به هیچ اداره و یا ارگانی برای هیچ امری مراجعه نکرده بودم اما در مدت این چهار سال بارها مدت‌های طولانی را پشت درب مسئولان به انتظار نشستم.

رسول‌زادگان گفت: اهل گله کردن نیستم و به همه امور با دید مثبت می‌نگرم و همیشه از من خواسته می‌شد به فوتبال کمک کنم و امروز با طیب خاطر اعلام می‌کنم دین خود را به فوتبال یزد تا سرحد توان ادا کردم، شاید کاستی‌هایی هم  داشته‌ام اما هرگز ادعایی نداشته و هنوز هم ندارم.

وی گفت: شاید کمتر در ساختمان هیئت فوتبال استان حاضر می‌شدم اما هر روز فارغ از تماس‌هایی که با اعضای هیئت داشتم در زمان‌های مشخصی نیز در دفتر خود در یکی از بیمارستان‌های یزد پذیرای اعضای کمیته‌های مختلف هیئت بودم.

رسول‌زادگان گفت: به جرئت و در حضور تمام اعضا اعلام می‌کنم بنده نه تنها در بحث پزشکی  بلکه در ورزش نیز به کار شورایی اعتقاد راسخ داشته و دارم حتی یک تصمیم را هم شخصی و به تنهایی اخذ و ابلاغ نکردم.

وی افزود: در تمام تصمیمات نظر حداقل چهار صاحب نظر و مشاور را مدنظر قرار دادم و باید اضافه کنم حتی در یکی دو پست به هیچ عنوان رضایت نداشتم تغییر و تحولی صورت بگیرد و حتی در یک مورد حدود سه ماه پافشاری کردم اما وقتی دیدم اجماع نظرات اعضا بر جابه‌جایی است لاجرم قبول کردم چون کار شورایی و گروهی برای من ارجحیت دارد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..