موفقیت تیم دانشگاه یزد در مسابقات دانشجویی آمار

به گزارش یزدی نیوزسرپرست تیم دانشجویی دانشگاه یزد از موفقیت تیم دانشگاه یزد در هفدهمین مسابقه دانشجویی آمار کشور خبر داد.

علی دست‌برآورده  اظهار داشت: تیم دانشجویی آمار دانشگاه یزد در هفدهمین مسابقه دانشجویی آمار کشور که روز گذشته از سوی انجمن آمار ایران در سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، به مقام دوم تیمی دست یافت.

وی عنوان کرد: تیم سه نفره دانشگاه یزد در این دوره از مسابقات که از سوی انجمن آمار ایران و با همکاری سازمان سنجش و آموزش کشور با حضور ۱۲ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، ‌توانست بعد از دانشگاه تهران به مقام دوم دست‌ یابد.

دست‌برآورده افزود: ‌همچنین جواد استبرقی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته آمار دانشگاه یزد نیز در این مسابقه، ‌رتبه چهارم انفرادی را کسب کرد.

وی تصریح کرد: تیم سه نفره دانشگاه در این دوره از مسابقات را جواد استبرقی، امیر جعفری نجف‌آبادی و مرجان انتظاری تشکیل داده بودند.

به گزارش فارس، مسابقه دانشجویی آمار کشور به‌ صورت سالانه از سوی انجمن آمار ایران و به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

در این مسابقه علمی ـ دانشجویی دانشگاه‌های شرکت کننده تیمی سه نفره از دانشجویان اعزام می‌کنند که در دو بخش نظری و کاربردی به رقابت می‌پردازند.

نتایج این رقابت نیز معمولا هر سال به ‌صورت تیمی و انفرادی اعلام می‌شود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..