معرفی مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک یزد بدون حضور خبرنگاران

طی مراسمی با حضور مدیر کل بازرسی سازمان ثبت کشور و بدون حضور اهالی رسانه، «مهدی اقبال» به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد معرفی شد.

در مراسمی با حضور «فرهاد زکیان» مدیر کل امور ساختار و بهبود فرآیندها و سرپرست دفتر مدیریت بر عملکرد و بازرسی سازمان ثبت کشور و مسئولان استانی و بدون حضور خبرنگاران و اهالی رسانه، ضمن تقدیر از خدمات «شهرام تقدم» در مدت شش ماه مدیر کلی ثبت اسناد و املاک استان یزد، «مهدی اقبال» به عنوان مدیر کل جدید این مجموعه معرفی شد.

«فرهاد زکیان» در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۶ ماهه مدیر کل قبلی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد، گفت : خدمات این مدت منشأ اثرات قابل توجه و تقدیری بوده که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با تشکر از مدیران قبلی، افزود: آمارهای هفتگی بیانگر این است که در این مدت، جایگاه استان یزد از رده های انتهایی به رتبه های میانی ارتقا یافته است.

زکیان تصریح کرد : تثبیت و صدور اسناد کاداستری اراضی ملی در این استان به پایان رسیده و کاداستر اراضی کشاورزی نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم در دوره جدید مدیریت استان یزد، این سیاست سازمان ثبت که تکمیل کاداستر اراضی کشاورزی است تسریع شود.

سرپرست بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با تجلیل از سوابق «مهدی اقبال» خاطرنشان کرد: ایشان از مدیران باسابقه و پیشکسوت سازمان ثبت و مدیری سیاستگذار هستند که سابقه مدیریت در استانهای هرمزگان، خوزستان، فارس و در سمت های مدیر کل بازرسی، معاونت امور اسناد و معاونت امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد کشور را دارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..