انهدام باند سارقان موبایل قاپ در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و انهدام یک باند ۳ نفره موبایل قاپ در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار بهدانی فرد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان یزد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهید چمران یزد با اقدامات فنی و تخصصی و راه اندازی گشت‌های نامحسوس، یک باند ۳ نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان یزد اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعدای اقلام سرقتی از جمله محویات داخل خودرو نیز کشف شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شده اند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان گفت: تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد و از شهروندان خواست حتی الامکان در اماکن عمومی و معابر از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و هرگونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..