با اصلاح تعرفه و مشوق برای رانندگان انجام شد؛

تلاش برای حل مشکل سرویس مدارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین سرویس مدارس، گفت: با مشوق‌های در نظر گرفته شده، امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

پیمان فر  با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان سرویس مدارس از تعرفه پایین سرویس ها گلایه داشتند و به همین دلیل استقبالی از سرویس مدارس نشد، اظهار داشت: این امر، تامین سرویس مدارس را دچار مشکلات بسیاری کرد و سبب نگرانی والدین شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در جلسات متعددی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار یزد مشوق هایی برای این موضوع در نظر گرفت ضمن اینکه در تعرفه نیز اصلاحاتی انجام شد، افزود: اکنون رانندگان متقاضی سرویس مدارس می توانند به دفاتر موسسات حمل و نقل سواری دانش آموزی مراجعه کنند.

پیمان فر ادامه داد: در صورت داشتن صلاحیت مورد نظر کارت صلاحیت سرویس مدارس برای آنها صادر می شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: اسامی ۱۶ موسسه سرویس مدارس در سایت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد درج شده و متقاضیان می توانند به این موسسات مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همه افرادی که متقاضی مشارکت در بحث سرویس مدارس هستند، می‌توانند با دردست داشتن مدارک هویتی و خودرو خود به دفاتر موسسات حمل ونقل سواری دانش آموزی مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..